  • 31. Data: 2013-08-28 10:25:58
    Temat: Re: neonówki
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Kukus,

    Wednesday, August 28, 2013, 12:16:06 AM, you wrote:

    > Neony, to pospolite określenie reklam wykonanych z rurek świetlówkowych.

    Chyba jednak nie do końca. To raczej świetlówki pochodzą z neonów.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 32. Data: 2013-08-28 10:27:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Kukus,

    Wednesday, August 28, 2013, 12:17:26 AM, you wrote:

    > Bosz, googlarka wam się wszystkim popsuła?
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awietl%C3%B3wka

    Bosch! Ironii nie rozpoznasz dopóki w dupę nie kopnie? Udzielanie
    oczywistej odpowiedzi na głupie pytanie jest tak zabawne?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 33. Data: 2013-08-28 11:44:59
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> schrieb im Newsbeitrag
    > Hello Kukus,

    > Chyba jednak nie do końca. To raczej świetlówki pochodzą z neonów.

    Ale o co chodzi? Reklamy neonowe to przecież powyginane w różne wygibasy
    świetlówki. Zasilane czasem potężnymi zasilaczami, ale świetlówki?

  • 34. Data: 2013-08-28 11:55:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Kukus,

    Wednesday, August 28, 2013, 11:44:59 AM, you wrote:

    > Ale o co chodzi? Reklamy neonowe to przecież powyginane w różne wygibasy
    > świetlówki. Zasilane czasem potężnymi zasilaczami, ale świetlówki?

    Nie każdy prostokąt jest kwadratem ale każdy kwadrat jest
    prostokątem. Świetlówka pochodzi od neonu a nie na odwrót.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 35. Data: 2013-08-28 12:14:29
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-08-28 11:44, Kukus Minipalus wrote:

    > "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> schrieb im Newsbeitrag

    > Ale o co chodzi? Reklamy neonowe to przecież powyginane w różne wygibasy
    > świetlówki. Zasilane czasem potężnymi zasilaczami, ale świetlówki?

    Nie!

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Lampa_neonowa

    Włodek

  • 36. Data: 2013-08-28 12:17:36
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-08-28 12:14, Włodzimierz Wojtiuk wrote:

    > Nie!
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Lampa_neonowa

    lub

    Tak!

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Neon_(reklama)

    Włodek

  • 37. Data: 2013-08-28 13:43:06
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Oto moja odpowiedź na list, którego autorem jest Ministerstwo Propagandy :
    > widzę, że nikt tu syfem się nie zajmuje, tylko ja muszę...
    > właśnie o to chodziło, że nie można dowolnie kręcić bo jak się pokręci w złą
    > stronę to gniazdko na końcu rury się urywa...

    Wsadź sobie w to gniazdko końcówkę ekierki i zobacz w którą stronę się
    przekręca.

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Po głębinie statek płynie, bum tralala chlapie fala! -- trubadur

  • 38. Data: 2013-08-28 13:59:32
    Od: JanuszK2 <j...@g...com>

    W dniu 2013-08-28 13:43, Sławomir Szczyrba pisze:
    > Oto moja odpowiedź na list, którego autorem jest Ministerstwo Propagandy :
    >>
    > Wsadź sobie w to gniazdko końcówkę ekierki i zobacz w którą stronę się
    > przekręca.
    >
    > Sławek

    Nie da się nic wsadzić, bo właśnie wetknięta jest tam rura.
    A z tego co pamiętam to kręcić można tylko w jedną stronę-
    (ktoś pisał wyżej, ze w obie)
    Janusz

  • 39. Data: 2013-08-28 14:10:17
    Od: "inny punkt siedzenia..." <...@...s>

    abstract:

    budzisz się rano o 5:00 wkurwoiny, że musisz tak rano wstawać, myjesz gębę i
    jedziesz do pracy... w podróży rozmyślasz, e nie mam nic dziś do roboty,
    poopierdalam się 8 godzinek i fajrant... praca, zmieniasz ciuchy i na
    odprawę, a na odprawie PO-kierownik pierwsze słowa kieruje do ciebie... u
    pani krysi z księgowości miga lampa i pani krysia nie może pracować... no to
    wkurwiony ponownie bierzesz drabinę, lampę i starter i idziesz... no i się
    zaczyna...

    wchodzimy na drabinę, drabina oczywiście się chwieje bo kroś zapierdolił
    jedną nóżkę... myśląc, może nie spadnę i nie złamę sobie kregosłupa
    wchodzisz...

    na szczycie lampa "świetlówkowa", najpierw boczki, delikatnie odginasz
    boczek naciskając na zatrzaski, trzask trzask, połamane oba mimo braku
    jakiejkolwiek siły... jak nie masz doświadczenia to w tym momencie po
    zdjęciu boczka dolna osłona przepuszczająca światło spada i roztrzaskuje się
    na podłodze, lub głowie użytkownika bo ze starości się skurczyła i zaczepy
    już nie sięgają do górnej blachy... no nic, nie zrażony tym faktem zabierasz
    się do pracy... najpierw starter, dotykasz startera, żeby go wykręcić,
    trzask, obudowa rozleciała się na drobny pył... no chuj, bierzesz kombinerki
    i wydłubujesz starter, jak masz farta to styki nie są zgrzane, jak nie to
    element szklany za który trzymasz ukręca się i reszta zostaje w gniazdku...
    no zapalasz lampę, nic to samo, no to czas na lampę, przekręcasz lekko żeby
    wyjąć, trzask, gniazdko wyłamane...

    dobrze, że miłościwy Bóg wymyślił klej do klejarki...

  • 40. Data: 2013-08-28 14:37:38
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    The great JanuszK2. We meet at last.
    > Nie da się nic wsadzić, bo właśnie wetknięta jest tam rura.
    > A z tego co pamiętam to kręcić można tylko w jedną stronę-
    > (ktoś pisał wyżej, ze w obie)

    Wyjmij rurę.
    Sprawdź ekierką w którą stronę można kręcić.
    Zapisz to sobie markerem na suficie obok lampy.
    Włóż rurę.
    Przekręć.
    Popatrz na rysunek markerem obok lampy.
    Posprzataj resztki rury i gniazdek.

    > Janusz

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Life is brutal and full of zasadzkas and somesimes kopas dupas !