  • 1. Data: 2010-02-18 17:15:49
    Temat: netia i telefon bezprzewodowy
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dwie sprawy, czy Ktoś może naprowadzić mnie na cennik połączeń
    telefonicznych w NETII, w tej nowej promocji za 59 pln? ile kosztują rozmowy
    na komórki?

    no i mam telefon bezprzewodowy Siemensa, właściciel zgubił zasilacz,
    przyniósł jakiś drugi i chce, żeby mu to podłączyć... czy Ktoś wie jakiego
    napięcia zasilania wymaga baza w tym telefonie? rozebrałem na części, ale
    niestety nigdzie nie jest napisane jakiego napięcia wymaga... czy jeśli
    wstawię 78M05 do zasilacza i go podłączę do bazy to coś spłonie?
    jakiego prądu może wymagać taka baza podczas ładowania słuchawki? taki 78M
    który ma max. 100mA podoła? będę wdzięczny za wszelkie wskazówki...

    pozdr.

  • 2. Data: 2010-02-18 17:39:31
    Temat: Re: netia i telefon bezprzewodowy
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hljt9i$q9f$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > przyniósł jakiś drugi i chce, żeby mu to podłączyć... czy Ktoś wie jakiego
    > napięcia zasilania wymaga baza w tym telefonie?

    Ale jakim telefonie, bo Siemensów to "kilka" modeli było. W starszych zdaje
    się zasilacz dawał 12V prądu przemiennego.
    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 3. Data: 2010-02-18 17:56:58
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Ale jakim telefonie, bo Siemensów to "kilka" modeli było. W starszych
    > zdaje się zasilacz dawał 12V prądu przemiennego.

    jutro podam model, taki zielony z czerwonymi osłonkami antenek, ma dwie na
    bazie, jedną pionową i drugą poziomą w lewym górnym rogu bazy...

  • 4. Data: 2010-02-19 17:32:16
    Od: "news.icm.edu.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > jutro podam model, taki zielony z czerwonymi osłonkami antenek, ma dwie na
    > bazie, jedną pionową i drugą poziomą w lewym górnym rogu bazy...

    Czekamy z niecierpliwością

  • 5. Data: 2010-02-19 18:29:50
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    telefon to SIEMENS Sinus 44
    próbowałem szukać googlami, ale cwaniaki podają jakieś numerki zasilaczy, a
    ni słowem o napięciu jakie daje zasilacz...

  • 6. Data: 2010-03-03 16:51:24
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > telefon to SIEMENS Sinus 44

    nie wiecie gdzie można kupić zasilacz do tego telefonu?
    jest nietypowy, daje dwa napiecia 8V stałego i 9V zmiennego...
    po połączeniu do jednego źródła baza nie wstaje...
    może Ktoś chociaż widział jakiekolwiek zasilacze dwunapięciowe - przerobię
    sobie.

  • 7. Data: 2010-03-03 19:32:50
    Od: darpajdp <d...@g...com>

    On 3 Mar, 17:51, "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    > po połączeniu do jednego źródła baza nie wstaje...
    > może Ktoś chociaż widział jakiekolwiek zasilacze dwunapięciowe - przerobię

    musisz szukać na allegro