  • 1. Data: 2010-02-19 18:31:22
    Temat: DGT Millenium
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Ktoś tu spotkał się z takim dziwnym problemem - podczas wysyłania nowej
    zmodyfikowanej bazy do jednostek w centrali niby baza się wysyła, ale na
    końcu pojawia się błąd 1231 czy jakiś taki z opisem błąd transferu bazy? co
    robić?

  • 2. Data: 2010-02-22 12:02:15
    Temat: Re: DGT Millenium
    Od: grzegorz_labenda <g...@c...pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > nowej zmodyfikowanej bazy do jednostek w centrali niby baza się wysyła,
    > ale na końcu pojawia się błąd 1231 czy jakiś taki z opisem błąd
    Sprawdzić połączenie, nazwa jednostki inna niż zdeklarowana w KBD

  • 3. Data: 2010-02-24 20:36:42
    Od: Krzysztof Dermont <k...@c...pl>

> [...]
    > nowej zmodyfikowanej bazy do jednostek w centrali niby baza się wysyła,
    > ale na końcu pojawia się błąd 1231 czy jakiś taki z opisem błąd

    Miałem podobny objaw, kiedy KBDed był na kompie połączonym z centralą
    poprzez vpn-a.
    Podczas wysyłania bazy na pewnym etapie wyskakiwało okienko "Błąd
    transferu danych" kod 12003 illegal pPORT commmand itp.
    Podczas gdy ten sam komp był w podłączony sieci bezpośrednio wszystko
    było ok.
    Wygląda więc na to, że transfer bazy to nie zwykły transfer sftp tylko
    coś bardziej pokrętnego.

    pozdr.
    Krzysztof Dermont

  • 4. Data: 2010-03-03 16:54:03
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dla pocieszenia dodam, ze confortel (czy jakoś tak) też wymiękł...

  • 5. Data: 2010-03-03 21:16:56
    Od: Krzysztof Dermont <k...@o...pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > dla pocieszenia dodam, ze confortel (czy jakoś tak) też wymiękł...

    Comfortel z Tychów (zapewne w osobie M.W. lub J.W.),
    zostaje jeszcze serwis DGT, ale musisz być ich klientem.

    pozdr.
    Krzysztof Dermont

  • 6. Data: 2010-03-03 21:36:30
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Comfortel z Tychów (zapewne w osobie M.W. lub J.W.),

    ale agenci, odpalili jakąś konfigurację procesorów z 30 polami z jakimiś
    cyferkami i zaczeli dyskutować, że w polu 12 to wartość 16 a może 72, a w
    polu 23 to chyba byłoby lepiej wstawić 9 albo 17...