  • 11. Data: 2006-12-11 10:16:22
    Temat: Re: netia - problemy ?
    Od: Krzysztof Cholewa <k...@i...pl>

    Mateo wrote:

    > a do mnie dochodza sluchy ze sie poprawi samo z siebie bo odejdzie czesc
    > klientow

    Np ja. Już nawet nie chce mi się do nich dzwonić/pisać. Ostatnio jak
    miałem problem i dzwonie i mówie: Mam na ruterze kilka sesji BGP, jednak
    ta do państwa mi się co chwile rozpina. A gościu do mnie 'czy może pan
    zrestartować swój ruter?'

    --
    Krzysztof Cholewa

  • 12. Data: 2006-12-12 17:44:52
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Mateo napisał(a):

    no teraz to juz wogule :>

    infolinia nawet zajete

    --
    Mateo

  • 13. Data: 2006-12-12 19:05:21
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Mateo napisał(a):
    > Mateo napisał(a):
    >
    > no teraz to juz wogule :>
    >
    > infolinia nawet zajete

    hum, moze zacznij pisac przez Worda - bledy ci poprawi :)

  • 14. Data: 2006-12-12 19:13:47
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Sied@r napisał(a):

    > hum, moze zacznij pisac przez Worda - bledy ci poprawi :)

    :D pisalem jedna reke czekajac na kogos wolnego na infolinii :>

    --
    Mateo

  • 15. Data: 2006-12-12 19:44:51
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...ekrakow.net>

    Mateo napisał(a):
    > Mateo napisał(a):
    >
    > no teraz to juz wogule :>
    >
    > infolinia nawet zajete

    bo mogliby podawac jak tpsa na p.i.komunikaty (wtedy czesc osob by tam
    spojrzala i by ich nie atakowala via telefon)

    coz ja czekam (az ich cudowna) usluga BDI odzyje (na razie sie ratuje
    tepsianym dsl - przynajmniej jest www).
    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fraś

  • 16. Data: 2006-12-12 19:53:00
    Od: wer <b...@n...pl>

    Mateo wrote:

    > :D pisalem jedna reke czekajac na kogos wolnego na infolinii :>

    Sorry, ale nie mogłem się powstrzymać?

    To był numer 0-800 czy 0-700? Ta jedna ręka....

    wer

  • 17. Data: 2006-12-12 19:56:55
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Waldemar Fraś napisał(a):

> [...]
    > spojrzala i by ich nie atakowala via telefon)
    >
    > coz ja czekam (az ich cudowna) usluga BDI odzyje (na razie sie ratuje

    ponoc jutro 6 rano odzyje

    --
    Mateo

  • 18. Data: 2006-12-12 20:38:45
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...ekrakow.net>

    Mateo napisał(a):

    > ponoc jutro 6 rano odzyje

    nie zartuj:/ ale dzieki za info... ja do ichniejszej infolinii
    cierpliwosci nie mialem:/

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fraś