  • 1. Data: 2009-04-28 08:05:36
    Temat: xperia, touch had czy czekac na pro2?
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Stoje przed wyborem nowego fona dla siebie. To co potrzebuje to oprocz
    funkcji telefonu - WM(mam automape), obsluge maila czyli raczej
    klawiature qwerty. Zalezy mi tez na przyzwoitej jakosci aparacie i
    odtwarzaczu mp3. Do tej pory uzytkuje spv m650, ale dotykowa klawiatura
    przy tak malym ekranie jest upierdliwa. Czy przy touch hd i wiekszym
    ekranie jest lepiej? trzeba rysika czy da sie palcem?

    Poniewaz jestem zwiazany z orange, do wyboru mam:

    SE xperie
    HTC Touch HD
    Samsung Omnia

    Coraz glosniej mowi sie o htc pro2. Ponoc premiera juz w czerwcu. Czekac
    czy brac co jest?

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 2. Data: 2009-04-28 08:51:58
    Temat: Re: xperia, touch had czy czekac na pro2?
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    KuFeL pisze:
> [...]
    > HTC Touch HD
    > Samsung Omnia
    >
    > Coraz glosniej mowi sie o htc pro2. Ponoc premiera juz w czerwcu. Czekac

    Bez względu na wielkośćekranu w Touch HD nie da sięsprawnie paluchem
    pisać. Mam na codzień z nim styczność i kumple którzy go mają, wciąż
    narzekają na brak klawiaturki.

    Sam mam X1 i jest to bardzo wygodne rozwiązanie. Piszę 3x więcej niż
    pisałem mając telefon z WM bez klawiatury.

    --
    I am so fast, that when I turned off the light yesterday I was in bed
    before the room was dark.