  • 11. Data: 2009-03-23 09:18:26
    Temat: Re: nfo wd tv
    Od: "Chris" <a...@a...pl>

    Internauta Marian (m...@a...pl) w wiadomości
    news:gq680p$hpe$2@news.onet.pl nabazgrał(a):

    http://root.unknown.sk/wdtv/wiki/doku.php

    > Hmmm, to co pomaga ten alt firmware?

    http://root.unknown.sk/wdtv/wiki/doku.php?id=wdtv_fi
    rmware_hacks

    --
    "Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
    I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

  • 12. Data: 2009-03-23 09:21:05
    Od: "Chris" <a...@a...pl>

    Internauta Michal Kawecki (k...@o...px) w wiadomości
    news:qhhvk2gx22j2.dlg@kwinto.prv nabazgrał(a):

    > Poniżej urządzenie, które ma USB, czytnik kart, ethernet, odtwarza o
    > wiele więcej formatów, rozumie polskie czcionki, nagrywa filmy i muzykę:
    > http://www.redpower.net/24,icroon-88c2-dysk-multimed
    ialny-hdd-media-player
    > -avi-mkv-rmvb-nagrywaniem.html

    MKV (1024x576) to nawet nie ma HDReady ... 720p

  • 13. Data: 2009-03-23 20:45:03
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 10:21:05 +0100, Chris napisał(a):

    > Internauta Michal Kawecki (k...@o...px) w wiadomości
    > news:qhhvk2gx22j2.dlg@kwinto.prv nabazgrał(a):

    ialny-hdd-media-player

    > MKV (1024x576) to nawet nie ma HDReady ... 720p

    Uhm, racja.

    Przypadkiem znalazłem inne ciekawe urządzenie all-in-one. Odtwarza filmy
    HD, czyta polskie robaczki, jest ethernet, USB, czytnik kart, WiFi,
    wbudowany klient Bittorrent (sic!), serwer Samba, ftp, nfs, daje dostęp
    do Youtube i innych serwisów.
    http://www.popcornhour.com/onlinestore/

    Można też zerknąć tutaj:
    http://www.moviecube.pl/produkty.html
    --
    M. [Windows - Shell/User MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 14. Data: 2009-03-23 21:38:01
    Od: "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Kawecki" <k...@o...px> napisał w wiadomości
> [...]

    > http://www.redpower.net/24,icroon-88c2-dysk-multimed
    ialny-hdd-media-player-avi-mkv-rmvb-nagrywaniem.html

    taaaa napewno?
    ta jakie no te formaty odtwarza? bo wg mnie to ma sie nijak do wd tv czy
    innych urządzeń na sigmie
    które łykają full hd.
    poczytaj specyfikację zanim cos napiszesz. z tym 1024x576 w mkv to nie
    poszalejesz....

    gkrzych

  • 15. Data: 2009-03-23 22:32:28
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 22:38:01 +0100, <gkrzych> napisał(a):

> [...]
    >>

    > taaaa napewno?
    > ta jakie no te formaty odtwarza? bo wg mnie to ma sie nijak do wd tv czy

    Och, wejdź na stronę którą podałem i sam poczytaj. Pierwszy z brzegu
    przykład - RealMedia, FLV, DiVX, VOB, ASF... no chyba że to WD się nie
    rozpisał o ukrytych zaletach swego urządzenia.

    > poczytaj specyfikację zanim cos napiszesz. z tym 1024x576 w mkv to nie
    > poszalejesz....

    Tu zgoda.

  • 16. Data: 2009-03-25 14:36:16
    Od: Chris <a...@a...pl>