  • 1. Data: 2009-03-22 10:40:16
    Temat: nfo wd tv
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Widzieliscie?

    Bardzo milutkie moim zdaniem:
    http://www.wdc.com/en/products/products.asp?DriveID=
    572

    jednej rzeczy tylko brakuje moim zdaniem, - ethernetu albo wifi do
    wgrywania contentu na dysk podlaczony do ustrojstwa

    no i jeszcze jednej - obslugi kart SD

    i pytanie - cos takiego, lub podobnego, obslugujace karty SD i majace
    wifi - istnieje juz?

  • 2. Data: 2009-03-22 15:45:26
    Temat: Re: nfo wd tv
    Od: Chris <a...@a...pl>

    Marian pisze:
    > Bardzo milutkie moim zdaniem:
    > http://www.wdc.com/en/products/products.asp?DriveID=
    572

    Mam :)

    > jednej rzeczy tylko brakuje moim zdaniem, - ethernetu albo wifi do
    > wgrywania contentu na dysk podlaczony do ustrojstwa

    Alternatywny soft już to posiada.

    > no i jeszcze jednej - obslugi kart SD

    A nie łatwiej flasha po USB ??

    Wady: Brak obsługi Polskich znaków w napisach.

  • 3. Data: 2009-03-22 16:13:27
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Użytkownik Chris napisał:
    572

    > Mam :)

    > Alternatywny soft już to posiada.

    No ale co to da jak nie widzialem gniazdka ethernet ani antenki wifi?

    > A nie łatwiej flasha po USB ??

    Duzo kamer uzywa kart. Malo zapisuje na usb.

    > Wady: Brak obsługi Polskich znaków w napisach.

    to wiem.

    ale to alt soft pewnie rozwiaze :)

  • 4. Data: 2009-03-22 20:28:14
    Od: Chris <a...@a...pl>

    Marian pisze:

    > No ale co to da jak nie widzialem gniazdka ethernet ani antenki wifi?

    Podpinasz kartę sieciową po USB

    > Duzo kamer uzywa kart. Malo zapisuje na usb.

    Kamerę można podpiąć bezpośrednio do TV nie trzeba do tego extra sprzętu.

    > to wiem.
    >
    > ale to alt soft pewnie rozwiaze :)

    Na razie bez szans bo mają głupi standard fontów.

  • 5. Data: 2009-03-22 20:44:15
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Użytkownik Chris napisał:

    > Podpinasz kartę sieciową po USB

    No to jest mysl. Ale z wifi zadziala? Masz jakies doswiadczenie w tej
    materii?

    > Kamerę można podpiąć bezpośrednio do TV nie trzeba do tego extra sprzętu.

    Mozna, ale to jest niewygodne - kabelki z tv dyndaja,,,

    :)

    a jak juz jest sprzet stacjonarny to... widzialem w jakims ampli z hdmi
    juz gniazdo SD, wiec tutaj tez to kwestia czasu i konkurencji w segmencie,,,

    > Na razie bez szans bo mają głupi standard fontów.

    Hmmm, to co pomaga ten alt firmware?

  • 6. Data: 2009-03-22 22:49:41
    Od: Rico <d...@n...aon.at>

    Marian schrieb:
> [...]
    >
    > no i jeszcze jednej - obslugi kart SD
    >
    > i pytanie - cos takiego, lub podobnego, obslugujace karty SD i majace
    Nic tu nie brakuje, to jest dla ludzi którzy maja wszystko na dysku (np. 1.5
    TB) i muszą jakoś to podłączyć do HDMI w TV. I nic więcej nie potrzebują,
    poza tym ze ma mało kosztować (co tez robi, ok. 90 euro). Jako ze odtwarza
    dużo formatów wydaje się ze zostało dobrze przyjęte i sprzedaje się nieźle.
    Wada jest ze się dość mocno grzeje, (ale z nowym FW ponoć mniej) i to
    obojętne czy jest włączone czy wyłączone (tzn. w stand by). Dlatego listwa z
    wyłącznikiem wskazana. A urządzeń z Lan, WiFi i innymi wodotryskami jest
    sporo tylko za inna cenę.
    cu

  • 7. Data: 2009-03-22 22:56:36
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2009-03-22 23:49, Rico napisal (a):

> [...]
    > listwa z wyłącznikiem wskazana. A urządzeń z Lan, WiFi i innymi
    > wodotryskami jest sporo tylko za inna cenę.

    język polska być trudna? bo ja nic nie rozumieć co ty pisać.

  • 8. Data: 2009-03-22 23:31:43
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Sun, 22 Mar 2009 11:40:16 +0100, Marian napisał(a):

> [...]
    >
    > no i jeszcze jednej - obslugi kart SD
    >
    > i pytanie - cos takiego, lub podobnego, obslugujace karty SD i majace

    Ethernet nie wystarczy? Bo WiFi znacznie podnosi cenę.

    Poniżej urządzenie, które ma USB, czytnik kart, ethernet, odtwarza o
    wiele więcej formatów, rozumie polskie czcionki, nagrywa filmy i muzykę:
    http://www.redpower.net/24,icroon-88c2-dysk-multimed
    ialny-hdd-media-player-avi-mkv-rmvb-nagrywaniem.html
    --
    M. [Windows - Shell/User MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 9. Data: 2009-03-22 23:52:29
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Użytkownik Michal Kawecki napisał:

> [...]
    > http://www.redpower.net/24,icroon-88c2-dysk-multimed
    ialny-hdd-media-player-avi-mkv-rmvb-nagrywaniem.html

    ten ladniejszy

    http://www.redpower.net/11,icroon-388-dysk-multimedi
    alny-hdd-player-hdmi-1080i-z-hdd-500gb.html

  • 10. Data: 2009-03-23 07:44:50
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

> [...]
    > http://www.redpower.net/24,icroon-88c2-dysk-multimed
    ialny-hdd-media-player-avi-mkv-rmvb-nagrywaniem.html

    Gdyby tak jeszcze mialo wbudowany naped DVD...