  • 11. Data: 2009-09-08 14:21:32
    Temat: Re: nie bo nie
    Od: gupi man'a'go <2...@i...sk>

    "Paweł Kierski" zaprogramował/a:

    > Ze swojej strony prosiłbym tylko o większą konsekwencję w niebraniu
    > udziału...
    niestety to nie jest prośba, lecz groźba, z twojej strony, ewentualnie
    usiłowanie eliminowania jednostki z życia społecznego. czy tak się
    nauczyłeś w dzieciństwie? :-)
    --
    qo |) CPL: cs[0..1] (ss[0..1]) p lvl of curr code!
    _x/ , RPL: seg_sel[0..1] privilege lvl of seg_sel!
    | ng __ -- __ -- __ -- __ -- __ -- __ -- __ -x86-,
    ,__ -- __ -- DPL: 2._word_of_seg_desc[13..14]:`f seg_desc ,

  • 12. Data: 2009-09-08 14:49:59
    Temat: Re: nie bo nie [2]
    Od: gupi man'a'go <2...@i...sk>

> [...]

    niestety to nie jest prośba, lecz groźba, z twojej strony, ewentualnie
    usiłowanie eliminowania jednostki z życia społecznego. czy tak się
    moje wiadomości są automatycznie usuwane? czy nadal jest cenzura?:-)

  • 13. Data: 2009-09-08 15:07:12
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@d...im.pwr.wroc.pl.nospam>

    On 08.09.2009, gupi man'a'go wrote:
    > ???Paweł Kierski??? zaprogramował/a:

    > niestety to nie jest prośba, lecz groźba, z twojej strony,

    W którym miejscu Paweł choćby mgliście sugeruje że może ci się coś stać
    jeśli nie zastosujesz się do jego prośby?

    U mnie już są. PLONK.

    --
    Stanislaw Klekot