  • 11. Data: 2017-06-24 08:59:42
    Temat: Re: [nie dla wysportowanych inteligentów] DDR3
    Od: "Radoslaw Szwed" <r...@p...fm>

    Użytkownik "w systemie siła 'POPIS/EU" pisze:

    > przepraszam za śmiałość,
    >
    > ale weźcie się w końcu pochwalcie jakiej wysokości granty przysługują za tak
    przednie uk-dżołki?

    > nie żebym chciał was od razu opodatkować uszczelniając system, jestem po prostu
    ciekawy!

    Sugerujesz, że przedpiścy sobie dżołkują?
    https://www.youtube.com/watch?v=Va3PmHZwUtQ
    W powyższym linku jest wytłumaczone w jaki sposób uruchomić system z RAMdysku.

    A tak na marginesie jaki grant przysługuje z Microsoftu za to aby pisać, że to dżołk?

  • 12. Data: 2017-06-25 10:27:42
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle RadoslawF napisał w Friday 23 of
    June 2017 18:38:

    > Co oznacza ze się da. :-)

    A jesteś pewien, że się da przejść całą
    procedurę instalacji? :-D

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus
    wraz ze wszystkimi kolejnymi literami.

  • 13. Data: 2017-06-25 11:45:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-25 o 10:27, Jan Stożek pisze:

    > A jesteś pewien, że się da przejść całą
    > procedurę instalacji? :-D

    Jestem pewien. Tak jak jestem pewien że zwykła procedura
    instalacji to za mało żeby zadziałało. :-)

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2017-06-25 20:01:15
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no to zagadnienie, czy po włożeniu 4 x 4GB
    trzeba czy nie trzeba reinstalować windows 7?