  • 21. Data: 2014-11-02 22:21:10
    Temat: Re: niedowiarkom
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
    news:545661d4$0$11137$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "paskuda03" <p...@b...invalid.org> napisał w wiadomości

    > No.

    > No skoro wygląda na pewno i pracuje.
    >
    > Tylko, które są te inne, te za stówkę, czy te za 2.5k?

    Wszystkie dziś smartfony w gruncie rzeczy wyglądają tak samo.

  • 22. Data: 2014-11-02 22:27:12
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    >Wszystkie dziś smartfony w gruncie rzeczy wyglądają tak samo.

    I z pewnością wszystkie pracują tak samo.

  • 23. Data: 2014-11-02 22:28:36
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >No ale byle co z Andkiem na pokładzie za 300zł
    >też nie wymaga, więc co to za innowacja/inwencja?

    Ale jesteś analfabeta, ze nie potrafisz zajrzeć do linka czym się tam
    chwalą? A chwalą się tym czym jest sens się chwalić.

  • 24. Data: 2014-11-02 22:34:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    > I z pewnością wszystkie pracują tak samo.

    Pracują tak samo jak są na tej samej półce cenowej.
    Im tańszy tym gorzej.

  • 25. Data: 2014-11-02 22:35:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "paskuda03" <p...@b...invalid.org> napisał w wiadomości

    > Ale jesteś analfabeta, ze nie potrafisz zajrzeć do linka czym się tam
    > chwalą? A chwalą się tym czym jest sens się chwalić.

    Byłem oglądałem co podlinkowane i nic na mnie nie
    wywarło wrażenia. Co Tobie zaimponowało w tym telefonie?

  • 26. Data: 2014-11-02 22:43:13
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    >Pracują tak samo jak są na tej samej półce cenowej.
    >Im tańszy tym gorzej.

    O widzisz, z wygląda tak samo przeszło ci na lezą na tej samej polce.

  • 27. Data: 2014-11-02 22:47:37
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Byłem oglądałem co podlinkowane i nic na mnie nie
    >wywarło wrażenia. Co Tobie zaimponowało w tym telefonie?

    Mnie tam telefony nie imponują, mogą mieć co najwyżej ciekawe funkcje, jak
    np. focus later, duża rozdzielczość, szybkie ładowanie, "cieńkość" itp.
    Tak, wiem, jeśli nie w srajfone to się nie liczy.

  • 28. Data: 2014-11-03 04:44:25
    Od: "paskuda03" <p...@b...invalid.org>

    > A mógłbyś mnie wtajemniczyć na czym tu polegać
    > ma ta "inwencja"? Bo ten telefon wygląda jak inne.
    > I z pewnością również pracuje jak inne... Więc?

    Dobra, dobra, niektórzy z nas podejrzewają że nie możesz czytać z uwagą
    tekstów o innych markach telefonów, bo grozi to wypaleniem oczu i straszną
    karą za grzech odstępstwa od wiary.Może więc ktoś z rodziny Ci poczyta.
    ;-)
    Ten akurat model jest wskazywany jako obecnie najcieńszy smartfon świata.
    Ma grubość poniżej 5mm.
    http://www.gsmarena.com/oppo_r5-6753.php
    http://androidadvices.com/top-5-thinnest-designed-an
    droid-smart-phones/
    http://www.theverge.com/2014/10/29/7091055/this-andr
    oid-smartphone-is-too-thin-for-a-headphone-jack

    --
    Paskuda03

  • 29. Data: 2014-11-03 07:02:17
    Od: the predatory capitalism will destroy our planet <p...@a...predatory.capitalism.invalid>

    masti wrote:
    > zerżnęli z iPhone'a :)

    Wyjatkowo skrajny BRAK podstawowej wiedzy!
    Takie bandzwolstwo, pojawilo sie w neo'prl
    w momencie skurwienia sie z nato. W tele-
    radio-GOWNO emituja; takie same SZAMBO jak
    w uSSrael (durnote, klamstwo).

    NAJWIEKSZYM *ZLODZIEJEM* wszystkiego jest
    wlasnie uSSrael.

    jevROPE *INWIGILUJE* tu: http://pl.vc/wag5
    *KRADNIE* wszystko.
    Nastepny punkt uSSraelskiego zlodzieja jest
    tu: http://pl.vc/468w1
    ...nie wspominajac o *SCIERWIE* angolach!!!

    *NIELEGALNIE* zebrane materialy; sprzedaja
    miedzy takiemu lajnu jak ogryzek, i.t.p.

    Jak zle pojdzie, to w neo'prl niebawem 50%
    bedzie analfabetami, w uSSrael jest 70-75%.

    --
    NISZCZ HIENY KAPITALISTYCZNE!
    https://tr.im/9341c
    https://tr.im/c3d23
    https://tr.im/bea57
    https://tr.im/3b2c9
    _gm__gz,
    ,Z\/` 'c\.
    /,! '[W
    ]!] . []
    ] ] .-==- b]
    ]i ~ -==== !]-
    ] ~~ -![
    W d`
    'b W
    i[ 'M
    ]. ~ 4.
    ] -'[
    d -= b
    M! @
    @ `-D
    ]@ -]A
    @P , , . '@
    M| ~` '` /]@
    _._. Y ciP
    ,g/G/~Vi ![ '-V[
    ,Z~_/`- b@_ ,[ -` [
    _v4Tv/ .m/TGs,2V~-i ] \/.[
    ,vf ,(f `'iY.A / -[,z --=-__
    ,gY` v)` \-.@! ,--]Wf =/`,~N
    ,gY` id / b@[ -/ ]M (b.
    vf| - t[ !,i@P! ' ][. /`YZ~V,c.
    if, ' , ,(] ]'@` ]b `'/@. `'*W.
    K ,)`-'Z _ _ -/i@ i ' @Y |4t /Vmv.
    b gz/-Z`'` @ - ] -P] ` , i ,!W ]@ ',/M.-
    [ gZ\ ]! * i[ ! Z!d, ]- [W ~ \ ] X8.\
    ,[ '7v` A 'i ` - !' ] [@./ , ,] 4/c-
    ] !i- `][ ,] ' e!] i - . m ! 'W =
    W s-=` ][ !A /- ] W= ][!
    A -Z- @- -! P ,A, , ] ,@
    [ '- ,/4. !' Z` [ . W g`/[
    Y.- ' /[ . ,/ !.'c/b-
    Vi'- ' ! ! / ' `` @[
    'e. ] , . v @[
    Vs. '. .- ` / @`
    '5c. \ ! , --@.
    \Zs `-. '- \ - -A
    '\. - . ' ' - ` .-, = 'i[
    'e. -' - , -` ,/ !vi\ v i*`
    Vs -! -- ' v` ,'.-'/ _/`\`
    'G. ' ! '- / '.c\,` vfm/ -
    !i ` -. ,` ` , `'c ,z7!.` -
    Yi ' - ! . ,`` - - !` ,zL'`
    b i , - - ' - , - - ,Z|!`
    Y ` \- , , '- ` , . ,Z7
    8 -- . ` -` .'.- -P
    ] ] -, . - , ,[
    ]. Y- ' / 8
    i| ,' - ` . - ' W
    ]. -- ' / Z
    i| ,' - ` . - ' W
    ` , - - , , K

  • 30. Data: 2014-11-03 07:16:46
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 3 Nov 2014 04:44:25 +0100, "paskuda03"

> [...]
    >;-)
    >Ten akurat model jest wskazywany jako obecnie najcieńszy smartfon świata.

    Dzizus Krajst, ti zreczywiscie powala na kolana. jak wiadomo, grubosc
    telef0onu jest nei to ze jest jewdnym z najwazniejszych parametrow
    telefonu, to jest worost NAJWAZNIEJSZYM parametrem telefonu. My,
    miloscnicy i kochankowie naszych telefonow, porzucimy naszych
    ulubiencow, po to zeby sie uwtawic w kolejce po ten - jeden, jedyny,
    najlepszy, najwazniejszy - NAJCIENSZY!!

    Zidiocenie na temat telefonow pzrebieraw miarke i wylewa sie
    brzegami...

    A.L.