  • 51. Data: 2013-12-30 17:35:56
    Temat: Re: notebook
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 30-12-2013 15:24, Poldek pisze:
    > Mi jest żal marnować oczu na litery o wysokości 2 mm na ekranie.
    > Do normalnej pracy litery powinny być większe niż w zwykłej książce lub
    > gazecie.

    Dlatego ja w przeglądarce ustawiłem sobie powiększenie 125%, w
    Thunderbirdzie też powiększyłem i jest ok. Ekran 17,3".

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 52. Data: 2013-12-30 17:55:19
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-12-30 17:31, Zakonspirowany pisze:

    > Ustawa nie jest tu jedyną regulacją. A przytaczanie orzeczeń sądowych
    > sprzed 35 lat - litości.
    > Ale ja się nie znam, bo lubię Sony i Toshibę. Gdy mi padł dyktafon
    > Olympusa krótko po zakupie, to mi w przeciągu tygodnia przysłali nowy (a
    > że do serwisu chcieli sam dyktafon w pudełku, to akcesoria mam podwójne).

    Ja też lubię Sony (mam laptopa, tablet i PS3) :)
    Bo w 90% zależy to od serwisu, mi laptop Sony też padł (napęd BD) i też
    w ciągu tygodnia dostałem nowy ale musiałem odesłać lapka do serwisu na
    szczęście na ich koszt kurierem UPS (przyjechał z własnym specjalnym
    opakowaniem na lapka).

  • 53. Data: 2013-12-30 17:56:10
    Temat: Re: [OT] Re: notebook
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-12-30 17:23, Piotr Rezmer pisze:

    > Chyba się nie za bardzo lubicie ;)

    A jak zrozumieć kogoś kto jedyne posty jakie pisze do ciebie to że
    jesteś debilem itp .. to co ja będę mu tłumaczył :)

  • 54. Data: 2013-12-30 18:03:15
    Od: Chris <x...@x...com>

    > Ustawa nie jest tu jedyną regulacją. A przytaczanie orzeczeń sądowych
    > sprzed 35 lat - litości.

    Ustawa w PL jest jedyną regulacją prawną i niestety tego nie pokonasz.
    A w/w cytat to był tylko przykład znaleziony w 10 sec w necie, chodzi o
    to że ustawa to bubel prawny bo określa tylko czas decyzji czy
    reklamacja jest uznana czy nie, tu ma gwarant 14 dni na odpowiedz, w
    przypadku braku odpowiedzi automatycznie uznaje się że wina leży po
    stronie producenta i musi ustosunkować się pozytywnie do sprawy.

    Niestety bublem ustawy jest to że po stwierdzeniu że reklamacja jest
    zasadna nigdzie nie ma daty realizacji reklamacji bo np. może trzymać
    rok czasu z powodu braku dostępu do części (przykład), jedynie chęć
    utrzymania klienta i walka o dobre imię firmy działa tak że 99.99% firm
    faktycznie rozlicza reklamacje w terminie max. 14 dni od daty złożenia,
    niestety są firmy takie 0.01% które mają to w dupie i trzymają do
    upadłego i wracając do tematu posta Lenowo jest taką firmą co ma gdzieś
    klienta choć sprzęt robią fajny.

  • 55. Data: 2013-12-30 18:06:26
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-12-30 17:35, Zakonspirowany pisze:

    > Dlatego ja w przeglądarce ustawiłem sobie powiększenie 125%, w
    > Thunderbirdzie też powiększyłem i jest ok. Ekran 17,3".

    Dokładnie też tak zrobiłem ale dzięki większej rozdzielczości mam 2x
    więcej na ekranie danych nawet dzięki powiększeniu i nie muszę szukać
    gdzie coś się ukryło po bokach albo przewijać góra dół.

  • 56. Data: 2014-01-02 20:29:05
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Zakonspirowany wrote:

    > Dlatego ja w przeglądarce ustawiłem sobie powiększenie 125%, w
    > Thunderbirdzie też powiększyłem i jest ok. Ekran 17,3".

    Próbowałem zabawy z powiększaniem, ale to zawracanie głowy.
    Po pierwsze powiększa się tylko zawartość przeglądarki - tzn. tekst na
    stronach WWW, ale nie powiększają się literki w menu samej przeglądarki.
    Po drugie, wiele stron dziwnie reaguje z włączonym powiększeniem w
    przeglądarce, wtedy niektóre elementy się powiększają (zwykle tekst),
    ale inne elementy się nie powiększają (np. grafika) i w efekcie wygląda
    to fatalnie, wszystko się rozjeżdża. Ciągła zabawa z zoomowaniem w tę i
    na zad na dłuższą metę jest męcząca. Wolę normalnie.

  • 57. Data: 2014-01-03 05:13:22
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 02 Jan 2014 20:29:05 +0100, Poldek napisał(a):

> [...]
    > to fatalnie, wszystko się rozjeżdża. Ciągła zabawa z zoomowaniem w tę i
    > na zad na dłuższą metę jest męcząca. Wolę normalnie.

    Ale tu chodzi o powiększenie via panel sterowania dla wszystkich elementów,
    a nie jedynie zawartości wyświetlanego okna przeglądarki.

    [ Alkohol. Może i nie rozwiąże Twoich problemów, ale pozwoli Ci się z nich ]
    [ śmiać. (demotywatory.pl) ]

  • 58. Data: 2014-01-03 10:44:41
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 02-01-2014 20:29, Poldek pisze:
> [...]
    > to fatalnie, wszystko się rozjeżdża. Ciągła zabawa z zoomowaniem w tę i
    > na zad na dłuższą metę jest męcząca. Wolę normalnie.

    W Chrome powiększa się cała zawartość strony. A w ustawieniach grzebie
    się na tyle rzadko, że wystarcza skoncentrować wzrok lub zwyczajnie
    przybliżyć się na chwilę do ekranu. Początkowo źle mi się pracowało na
    HD+ (1600x900), ale wspomniane zmiany i się przyzwyczaiłem.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 59. Data: 2014-01-04 17:52:46
    Od: t...@p...onet.pl

    W dniu środa, 25 grudnia 2013 21:41:05 UTC+1 użytkownik t...@p...onet.pl
    napisał:
    > Zwracam się "po prośbie"
    >
    > Córce padł notebook i potrzeba kupić drugi. Ten padnięty to był HP chyba miał z 5
    lat. Zauważyłem że w HP psuły się zasilacze/ miała 2 i w każdym padł zasilacz b.
    szybko/

    > Teraz chce kupić kolejny ale potrzebuję rady. Jakiś możliwie dobry / czytaj
    bezawaryjny/ w rozsądnej cenie / bez szaleństwa/ Teraz informacje: nie będzie służył
    do gier tylko internet ,skype , ew córka ogląda filmy ale ich nie z

    > ściąga na komputer. Ekran 15' Interesuje mnie sprzęt który w chwili zakupu nie
    będzie "muzeum" ale też nie najnowsze fajerwerki. Proszę o ew podanie konkretnych
    modeli. Będę wdzięczny za konsultacje i bardzo dziękuję

    Córeczka mi "podrzuciła" takie cuś:
    http://allegro.pl/laptop-asus-x502ca-i3-4-500-15-6-p
    ink-win8-i3853405614.html
    I co Panowie na to?

  • 60. Data: 2014-01-04 19:24:09
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 4 Jan 2014 08:52:46 -0800 (PST)
    doszła do mnie wiadomość
    <1...@g...c
    om>
    od t...@p...onet.pl :

> [...]
    będzie "muzeum" ale też nie najnowsze fajerwerki. Proszę o ew podanie konkretnych
    modeli. Będę wdzięczny za konsultacje i bardzo dziękuję

    Kilka stron bełkotu marketingowego upstrzonego wielkimi grafikami i
    napis malutką czcionką:
    "Przedmiot pochodzi z programu Asus Renew"
    Takich sprzedawców należy omijać z daleka.
    --
    "Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
    Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."