  • 11. Data: 2009-07-28 13:59:12
    Temat: Re: nowa strona prezydenta...
    Od: fv <f...@c...com>

    szomiz wrote:
    > Użytkownik "mateusx6" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Przeczytalem. 2 miesiace pracy 4-ro osobowego zespolu i 15 miesiecy
    > utrzymania.

    Czyli samych kosztów wykonania masz 4x 8tys x 2 = 64tys
    Plus utrzymanie (jednoosobowe) = 15 x 8 tys = 130 tys.

    Plus opłaty za biuro, prąd, telefony... powiedzmy 3tys/miesiąc (x24) = 72tys

    Razem 266tys zł samych kosztów. Podziel zarobek na dwa lata... kup serwer dedykowany
    i zapłać za
    łącze na taką przepustowość. Spokojnie zostaje na Lamborghini, tak?

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 12. Data: 2009-07-28 14:12:25
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości

    > Razem 266tys zł samych kosztów. Podziel zarobek na dwa lata... kup serwer
    > dedykowany i zapłać za
    > łącze na taką przepustowość. Spokojnie zostaje na Lamborghini, tak?

    Zauwaz, ze policzyles tylko jeden etat na obsluge jednej domeny/jednego
    serwisu. A to przeciez ma dzialac 24/7.

    sz.

  • 13. Data: 2009-07-28 14:25:20
    Od: "RedJamezz" <k...@N...gazeta.pl>

    gardziej <b...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > "Prezydent RP Lech Kaczyński ma nową stronę internetową. Na razie dostępna jest
    >
    > wersja beta, ale są już w sieci pierwsze oceny - większość zdecydowanie
    > pozytywna. Budowa i administrowanie strony do końca 2010 r. kosztować będą
    > budżet państwa ponad 350 tysięcy złotych."
    >
    > 350.000 dużo czy mało?
    >
    > "Jeśli do codziennego zajmowania się stroną będzie zaangażowanych kilka osób i
    > ich wynagrodzenia wliczymy do kosztów Kancelarii Prezydenta, to cena wydaje się
    >
    > być tylko nieznacznie wygórowana."
    >
    > Co te osoby będą robić, skoro materiały i tak dostają z jakiegoś biura prasoweg

    1. Po pierwsze jest to żałosne jak marnotrawi się naszą kasę.

    2. Robienie działu dla dzieci to kompletna klapa. Nie wiem, które dziecko
    będzie tam zaglądać. Chyba tylko wtedy kiedy przyda się to do napisania
    pracy do szkoły, a i do tego się nie przyda bo to polityczna tuba pewnie bedzie.

    3. Jest to marna kopia strony prezydneta usa i marta próba pojscia w kierunku
    web 2.0 czy innego syfu.

    4. Strona umrze na koniec kandydatury 'Pana Prezydenta'. Moim skromny zdaniem.

    5. Ogólnie wstyd mi za coś takiego jako obywatelowi.

    6. Nie interesuje mnie co pisza w je.... specyfikacji.... bo to jest bez
    sensu. Zwykla joomla byla by ok.

    7. Ktos moze podac linka do portfolio firmy ktora to zrobila ?

  • 14. Data: 2009-07-28 14:25:59
    Od: yew <y...@q...dude>

    crazy bejbi pisze:

    > to był przetarg. Sam chciałem w nim startować, gdyby nie jedno ale:
    > firma startująca musiała się wykazać minimum dwoma realizacjami stron
    > www na kwotę 100tys. zł netto każda.

    Gwoli ścisłości: nie netto a brutto i nie dwoma a trzema.

    --
    yew

  • 15. Data: 2009-07-28 14:36:07
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    gardziej pisze:
    > Nowa strona internetowa prezydenta za 350 tysięcy złotych
    > http://wiadomosci.onet.pl/2016079,11,item.html

    Wszyscy o tym trąbią, jakby nic ciekawszego nie było.

> [...]
    > cena wydaje się być tylko nieznacznie wygórowana."
    >
    > Co te osoby będą robić, skoro materiały i tak dostają z jakiegoś biura

    Strona prezydenta to nie portal społecznościowy, sam się treścią nie
    wypełni. Bardzo dobrze by było gdyby była zatrudniona przynajmniej jedna
    osoba której głównym zadaniem byłoby aktualizowanie tej witryny, myślę
    że pracy taka osoba będzie miała wystarczająco dużo.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 16. Data: 2009-07-28 14:37:48
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    RedJamezz pisze:

    > 7. Ktos moze podac linka do portfolio firmy ktora to zrobila ?

    no cóż. jak nie umiesz znaleść sobie linka do strony, która to robiła
    (hint: prawym klawiszem myszy i "pokaż źróło") to wszystkie Twoje
    wypociny są nic nie warte ... fachowcu :-)

    Wojtek

  • 17. Data: 2009-07-28 14:55:41
    Od: " RedJamezz" <k...@N...gazeta.pl>

    crazy bejbi <t...@n...ma> napisał(a):

    > no cóż. jak nie umiesz znaleść sobie linka do strony, która to robiła
    > (hint: prawym klawiszem myszy i "pokaż źróło") to wszystkie Twoje
    > wypociny są nic nie warte ... fachowcu :-)
    >
    > Wojtek

    dzięki za 'trafną' uwagę.
    za fachowca się nie uważam - raczej półamatora lub półgłówka - aby Ciebie
    wyręczyć od dalszego pisania ;)

  • 18. Data: 2009-07-28 15:59:16
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    RedJamezz napisał:
    > 1. Po pierwsze jest to żałosne jak marnotrawi się naszą kasę.

    Jak już napisano to wcale nie tak dużo.

> [...]
    > pracy do szkoły, a i do tego się nie przyda bo to polityczna tuba pewnie bedzie.

    Jeśli redaktor będzie miał choć trochę oleju w głowie to nie. Działy
    dziecięce to teraz moda i sporo większych instytucji takowe posiada.

    > 4. Strona umrze na koniec kandydatury 'Pana Prezydenta'. Moim skromny zdaniem.

    To bardziej zależy od następcy/następczyni . Bo akurat design odszedł od
    mocno spersonalizowanej obecnej wersji co się IMO chwali (choć pewnie
    ktoś się przyczepi, że w kolorach PiS-u).

    m.
    --
    LaTeX + Vim = http://vim-latex.sourceforge.net/
    Vim Universal Templates: http://vim.sf.net/script.php?script_id=1078

  • 19. Data: 2009-07-28 16:22:32
    Od: "Maveriq" <N...@i...pl>

    > to moze przeczytaj jeszcze raz... i zastanow sie czy te 360tys to duzo..

    W gruncie rzeczy Joomla spełnia wszystkie te wymagania, a stronki na Joomli
    zaczynają się od 250
    zł ;->

    Pozdro, M.

  • 20. Data: 2009-07-28 16:27:06
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > to moze przeczytaj jeszcze raz... i zastanow sie czy te 360tys to duzo..

    Zdecydowanie za malo. Skoro ze statystyk google musieli skorzystac a filmy
    na youtube trzymac. Ciekawe czy konta pocztowe maja na gmailu...

    sz.