  • 1. Data: 2014-09-13 21:02:13
    Temat: nowości
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    co to takiego:
    http://allegro.pl/dysk-zewnetrzny-samsung-wireless-2
    -5-1-5tb-w-i4523815305.html

    ?

  • 2. Data: 2014-09-14 09:34:13
    Temat: Re: nowości
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-09-13 21:02, platformowe głupki pisze:
    > co to takiego:
    > http://allegro.pl/dysk-zewnetrzny-samsung-wireless-2
    -5-1-5tb-w-i4523815305.html
    Ty naprawdę nie umiesz czytać ze zrozumieniem? Uczą tego w
    podstawówkach. Czego z opisu nie zrozumiałeś?
    Już wiadomo dlaczego Ty na uczelnie narzekałeś.

  • 3. Data: 2014-09-14 10:07:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-09-14 09:34, Użytkownik Jawi napisał:
    -5-1-5tb-w-i4523815305.html

    > Ty naprawdę nie umiesz czytać ze zrozumieniem? Uczą tego w

    Nie dokarmiaj.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-09-14 12:33:56
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    może ja nie dowidzę, ale gdzie Ty tu widzisz jakiś opis?

  • 5. Data: 2014-09-14 16:15:58
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > może ja nie dowidzę, ale gdzie Ty tu widzisz jakiś opis?

    "Interfejs :USB 3.0, IEEE 802.11b/g/n"
    tu?
    Przem

  • 6. Data: 2014-09-14 22:35:39
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    >co to takiego:
    >http://allegro.pl/dysk-zewnetrzny-samsung-wireless-
    2-5-1-5tb-w-i4523815305.html

    Żal mi twojej matki. Urodzić takiego gnoja to musi być trauma na całe życie
    :( Staremu to pewnie lata. Puknął i olał sądząc po genach.

  • 7. Data: 2014-09-14 23:04:20
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    i europa...

  • 8. Data: 2014-09-14 23:07:37
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nikt nie wie co to takiego? w necie jakoś nie widać informacji...

  • 9. Data: 2014-09-15 06:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik platformowe głupki N...@g...pl ...

    > nikt nie wie co to takiego? w necie jakoś nie widać informacji...

    No przeciez jak byk jest w opisie...

    ale najlepiej innych wyzywać od głupków a samemu się nad soba nie
    zastanawiać...

  • 10. Data: 2014-09-15 10:54:32
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    niby gdzie jest opisane, chyba macie jakieś omamy wzrokowe... sterowane
    integracją eu/po...