  • 11. Data: 2010-06-02 08:45:14
    Temat: Re: nowy Citroen C4
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Scypio wrote:

    > Też mam takie wrażenie... przynajmniej jeśli chodzi o tył samochodu, który
    > moim zdaniem psuje pierwsze pozytywne wrażenie.

    Tył bardzo podobny do C4 Picasso 5os., na rynku od 2007r.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 12. Data: 2010-06-02 09:41:59
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > to jest stylistyczna kupa, kompletny brak polotu jak niemieckie ciągniki
    > do
    > orania autostrad. Zmiksowanie nowego C3 i C5 w folcfagenopodobną kupę
    > niewiele ma wspólnego z projektowaniem oraz jeszcze mniej z Citroenem.
    > Szkoda.

    Waldekl, nie dramatyzuj. Bez polotu to jest Car of the Year czyli Polo,
    Skoda, Mitsu Lancer, wszelkiej maści Fiaty i inne tego typu popierdółki.
    W Citroenie jednak trochę finezji pozostało. XM-a już nie wymyślisz, DS-a
    albo CX-a też nie.

  • 13. Data: 2010-06-02 09:44:39
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik CeSaR napisał:

> [...]
    > W Citroenie jednak trochę finezji pozostało. XM-a już nie wymyślisz, DS-a
    Uważasz, ze np. Renault, Miski, Fiat, Lancia czy Alfa nie maj polotu i pomyslu na
    nowe auta?
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 14. Data: 2010-06-02 09:48:36
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Uważasz, ze np. Renault, Miski, Fiat, Lancia czy Alfa nie maj polotu i
    > pomyslu na nowe auta?

    Czy ja wymieniłem gdzieś jednym tchem wszystkie Mitsu, jakąkolwiek Lancię
    albo Alfę?

  • 15. Data: 2010-06-02 09:57:38
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik CeSaR napisał:

    > Czy ja wymieniłem gdzieś jednym tchem wszystkie Mitsu, jakąkolwiek Lancię
    > albo Alfę?
    No Mitsu tak i Fiata tez a Fiat to rowniez Alfa, Lancia i wiele innych podobnie jak
    to ma miejsce w
    przypadku koncernu VW (VW/Audi/Skoda/Seat itd). Chyba, ze masz na mysli pojedyncze
    egzemplarze danej
    marki/koncernu to zmienia postac rzeczy :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 16. Data: 2010-06-02 10:02:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:hu52rr$1ba$1@news.onet.pl...

    > No Mitsu tak i Fiata tez a Fiat to rowniez Alfa, Lancia

    I co, niby że Lancie są do Fiata podobne stylistycznie?
    Które do którego?

  • 17. Data: 2010-06-02 10:11:26
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > podobnie jak to ma miejsce w przypadku koncernu VW (VW/Audi/Skoda/Seat
    > itd). Chyba, ze masz na mysli pojedyncze egzemplarze danej marki/koncernu

    Mitsu Lancera - bo się jeszcze niedawno przymierzałem do niego i teraz
    uważam,że ręka boska była nade mną.... Jak go widzę na ulicy to mam mocno
    mieszane uczucia
    Fiaty zwykłe i przeciętne bo w tym porównaniu mająbyć z tej samej grupy co
    C4. Fiat finezję trochę zatracił, kiedyś ją jeszcze miał, próbując ubierać
    Temprę w deskę digital, zakładając chyba pierwsze (?) światła w słupkach w
    Punto itd.
    O koncernie VW się nie wypowiadam bo tam nowinek stylistycznych jakby
    niewiele albo i jeszcze mniej.
    A co do Citroena to niestety ale chyba panowie doszli do wniosku, że wielkie
    extrawagancje bardzo kasy nie napędzają a o kasę tu niestety chodzi. I te
    extawagancje gdzieś się rozmydlają ale póki co jeszcze nie tak całkiem do
    końca jak pisze Waldek. DS3 jest fajny ale cena wali z nóg...... C4 (nowe) w
    środku jest OK i przyjemne ale fakt,na zewnątrz już coraz spokojniej. Na
    zdjęciach środek też z max wypasionej wersji, w golasach pewnie będzie
    nudnawo.... Ale do Polo jeszcze mu daleko :-)

  • 18. Data: 2010-06-02 10:23:03
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > I co, niby że Lancie są do Fiata podobne stylistycznie?
    > Które do którego?
    Jesli chodzi o bude to sa roznice i to na wielki plus dla Lanci czy Alfy(tu rowniez
    wnetrze inne)
    ale jesli chodzi o wnetrze lancia/Fiat to sam zobacz:
    bravo - http://przyspieszenie.pl/wp-content/uploads/2010/04/
    fiat-bravo-2-deska2.jpg
    delta - http://www.dziennik.pl/files/archive/00092/fr_080604
    _L_Delta_31_92393g.jpg
    Pomijam juz cala grupe VW bo tam to od Skody do Audi nuda i prawie to samo nie liczac
    materialow
    uzytych do wykonania a i blacha nudna i podobna i z kazdym nowym modelem brzydsza (to
    moje zdanie) :-)
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 19. Data: 2010-06-02 10:33:17
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    i jeszcze jedno porownanie:
    idea - http://www.motoforum.pl/Magazyn/200515/idea07.jpg
    Y - http://www.auto-motor-i-sport.pl/m/122/str4---16-69b
    883febb06b3e043d58f0e5c280b64.jpg
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 20. Data: 2010-06-02 10:48:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:

    > Jesli chodzi o bude to sa roznice i to na wielki plus dla Lanci czy
    > Alfy(tu rowniez wnetrze inne)

    Ano właśnie.
    A generalnie właśnie design oceniamy.

    > ale jesli chodzi o wnetrze lancia/Fiat to sam zobacz:
> [...]

    Dodaj jeszcze taką samą Alfę i będzie git.

    Zresztą akurat Bravo jest doskonałym przykładem na stylistyczny polot, więc
    to że zastosowano gdzieś jego kawałek nie udowodni tezy przeciwnej, co zdaje
    się chciałeś zasugerować.