  • 1. Data: 2010-06-01 19:38:56
    Temat: Napis OCTAVIA na samochodzie z 2003.
    Od: Zyga <s...@p...onet.pl>

    koledzy, prosze o odpowiedź: po której stronie powinien znajdować sie
    napis OCTAVIA na tylnej klapie samochodu tej marki w wersji 1.6i
    liftback z 2003r?

    --
    pozdrawiam - Zyga

  • 2. Data: 2010-06-01 19:58:55
    Temat: Re: Napis OCTAVIA na samochodzie z 2003.
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Zyga" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > koledzy, prosze o odpowiedź: po której stronie powinien znajdować sie
    > napis OCTAVIA na tylnej klapie samochodu tej marki w wersji 1.6i liftback
    > z 2003r?

    Po prawej stronie, tej od pasażera w wersji europejskiej. ;)

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 3. Data: 2010-06-01 20:35:08
    Od: Zyga <s...@p...onet.pl>

    Lewis wrote:
    > Użytkownik "Zyga" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Po prawej stronie, tej od pasażera w wersji europejskiej. ;)

    Jasne. Czyli jeśli napotkałem egzemplarz z napisem po lewej - można
    podejrzewać manipulację? podobno egzemplarz salonowy.

    --
    pzdr - Zyga

  • 4. Data: 2010-06-01 20:47:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-01 20:35, Zyga pisze:

    > Jasne. Czyli jeśli napotkałem egzemplarz z napisem po lewej - można
    > podejrzewać manipulację? podobno egzemplarz salonowy.

    To żadna manipulacja - tak są oznakowane egzemplarze po próbach
    kradzieży sondy lambda.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 5. Data: 2010-06-01 20:53:46
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-01 20:47, Artur Maśląg pisze:

    > To żadna manipulacja - tak są oznakowane egzemplarze po próbach
    > kradzieży sondy lambda.

    Arturze, to nie ta sprawa(wrrrróććććććććć)... nie ten Zyga. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2010-06-01 20:58:26
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > To żadna manipulacja - tak są oznakowane egzemplarze po próbach
    > kradzieży sondy lambda.

    lub napisu Octavia ;-)

    brat

  • 7. Data: 2010-06-01 21:04:37
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Jasne. Czyli jeśli napotkałem egzemplarz z napisem po lewej - można
    > podejrzewać manipulację? podobno egzemplarz salonowy.

    znaczy sie wg Ciebie "salonowy"="bezwypadkowy"?

    no comment

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 8. Data: 2010-06-01 21:09:42
    Od: Zyga <s...@p...onet.pl>

    Kuba (aka cita) wrote:

    > znaczy sie wg Ciebie "salonowy"="bezwypadkowy"?
    >
    > no comment

    Nie, oczywiście, ze nie. Chodzi o to, że nie z importu.

    --
    Zyga

  • 9. Data: 2010-06-01 21:11:57
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Zyga" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jasne. Czyli jeśli napotkałem egzemplarz z napisem po lewej - można
    > podejrzewać manipulację? podobno egzemplarz salonowy.

    Może po prostu ktoś mial takie widzimisie ;) Jedni odklejają wszystkie
    znaczki, ktoś inny chciał mieć go z drugiej strony.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 10. Data: 2010-06-01 21:19:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    (...)
    > Arturze, to nie ta sprawa(wrrrróććććććććć)... nie ten Zyga. :P

    Ślepy nie jestem i tak szczerze, to ta 'odmienność' jest nieistotna.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.