  • 1. Data: 2010-07-16 13:08:04
    Temat: Ile u was kosztuje serwis klimy?
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Zauwazyłem wzrost cen tej usługi tłumaczony wzrostem cen gazu.
    Ile u was kosztuje fullserwis czyli próżnia, płukanie, napełnienie + olej
    UV, odgrzybienie ?
    U mnie okolice Katowic: minimum 250 - 350 zł.

  • 2. Data: 2010-07-16 13:21:27
    Temat: Re: Ile u was kosztuje serwis klimy?
    Od: "mirek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odgrzybienie ?
    > U mnie okolice Katowic: minimum 250 - 350 zł.

    w Krakowie, metodą Tune Up + filtr kabinowy 550,00 zł

    --
    mirek

  • 3. Data: 2010-07-16 13:29:46
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Piotrek napisał:
    > Zauwazyłem wzrost cen tej usługi tłumaczony wzrostem cen gazu.
    > Ile u was kosztuje fullserwis czyli próżnia, płukanie, napełnienie +
    > olej UV, odgrzybienie ?
    > U mnie okolice Katowic: minimum 250 - 350 zł.
    ASO Renault Katowice w promocji za 99pln za odgrzybianie+filtr+robocizna (bez
    promocji okolo
    300pln). Cena nie zawiera uzupelniania czynnika ale poki co 4 i 2 lata jazdy reniami
    i nic nie ubylo :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-07-16 13:32:57
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 16 Lip, 13:08, "Piotrek" <z...@g...pl> wrote:
    > Zauwazyłem wzrost cen tej usługi tłumaczony wzrostem cen gazu.
    > Ile u was kosztuje fullserwis czyli próżnia, płukanie, napełnienie + olej
    > UV, odgrzybienie ?

    Podepne sie pod temat: czy nie uwazacie, ze oproznianie i ponowne
    napelnianie szczelnego ukladu to niepotrzebne wyciaganie pieniedzy?

    pozdro
    Adam

  • 5. Data: 2010-07-16 13:35:42
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    Adam Adamaszek pisze:

    > Podepne sie pod temat: czy nie uwazacie, ze oproznianie i ponowne
    > napelnianie szczelnego ukladu to niepotrzebne wyciaganie pieniedzy?

    Oszywiście

  • 6. Data: 2010-07-16 14:00:44
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    On 07/16/2010 01:32 PM, Adam Adamaszek wrote:
    > Podepne sie pod temat: czy nie uwazacie, ze oproznianie i ponowne
    > napelnianie szczelnego ukladu to niepotrzebne wyciaganie pieniedzy?

    A nie chodzi o to, że o szczelności układu przekonujesz się właśnie po
    ściągnięciu czynnika? Wtedy dopiero wiesz czy go ubyło czy nie.

  • 7. Data: 2010-07-16 14:35:58
    Od: jarecki <j...@g...com>

    > A nie chodzi o to, że o szczelności układu przekonujesz się właśnie po
    > ściągnięciu czynnika? Wtedy dopiero wiesz czy go ubyło czy nie.

    A ciśnienia w ukłądzie to juz sie nie da sprawdzic ?

    --
    yaro

  • 8. Data: 2010-07-16 14:48:40
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    a jesli za kompresorem moge zmierzyc cisnienie za pomoca obd2 (bo akurat u
    mnie raportuje) to jak sprawdzic czy cisnienie jest prawidlowe czy nie?
    jesli pamietam dobrze pompuje do 20barow, potem spada do afair 10 i znowu
    pompuje do 20 i tak w kolko na pracujacej klimie.
    jakie wartosci powinny byc porawidlowe?

    moja klima dziala ale mam wrazenie ze kiedys dzialala duzo sprawniej (ale
    jak to bywa moze mi sie zdawac)

    pacjent to punto 2fl van z klima z 2004r.

  • 9. Data: 2010-07-16 16:02:01
    Od: Michał <m...@o...pl>

> [...]
    > (ale jak to bywa moze mi sie zdawac)
    >
    > pacjent to punto 2fl van z klima z 2004r.

    klimatyzator mój mawiał że zależności prostej między ciśnieniem a
    ilością czynnika niestety nie ma. Być może dlatego że układ ma dwie
    komory ciśnienia (niskie i wysokie) do tego różne temperatury mogą być a
    ciśnienie to funkcja temperatury.

    A filtr przeciwpyłkowy wymieniałeś?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-07-16 17:26:08
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 16 Jul 2010 04:32:57 -0700 (PDT), Adam Adamaszek
    <c...@g...com> wrote:

    > Podepne sie pod temat: czy nie uwazacie, ze oproznianie i ponowne
    > napelnianie szczelnego ukladu to niepotrzebne wyciaganie pieniedzy?

    A jak chcesz wymienić olej w układzie, skoro jest zmieszany z
    czynnikiem?

    r.