  • 1. Data: 2010-07-16 12:47:09
    Temat: Malowanie (artystyczne) samochodu - kto poleci?
    Od: "Bruno" <a...@i...pl>

    Moi Drodzy.

    Szukam osób/firmy/warsztatu, którzy zajmują się malowaniem samochodów - ale
    mowa o artystycznym malowaniu. Zależy mi na kimś sprawdzonym, rzekłbym może
    zbyt ambitnie, ale - najlepszym w Polsce, koszty grają mniejszą rolę.
    Na zachodzie specjalizują się w tym świetne firmy, w Polsce trudno mi
    znaleźć przez Google kogokolwiek, nie wspominając o poleceniu.
    Samochód - osobowy, roadster.

    Dodam: nie zależy mi na wymalowaniu sobie na drzwiach przykładowych
    badziewnych "płomieni" czy gołej baby ;), ale na subtelnym podkreśleniu
    niektórych elementów samochodu, zaproponowaniu wizji i idei artystycznej.

    Będę Wam bardzo wdzięczny za polecenia, z góry dziękuję.
    Bruno

    ps. Jeśli temat w złym miejscu, proszę wybaczcie, a moderatora proszę o
    przeniesienie.

  • 2. Data: 2010-07-16 17:10:57
    Temat: Re: Malowanie (artystyczne) samochodu - kto poleci?
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-16 12:47, Bruno pisze:
> [...]
    > Na zachodzie specjalizują się w tym świetne firmy, w Polsce trudno mi
    > znaleźć przez Google kogokolwiek, nie wspominając o poleceniu.

    Przejrzyj wątki z tego tygodnia. Ostatnio ktoś taki tu się reklamował.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2010-07-16 17:36:10
    Od: Tomek Kęcki <t...@t...gmail.com>

    W dniu 2010-07-16 17:10, Grejon pisze:

    > Przejrzyj wątki z tego tygodnia. Ostatnio ktoś taki tu się reklamował.

    Ktoś się reklamował ale to co pokazał z całą pewnością nie było
    najlepsze w Polsce....

    --
    tomafek

  • 4. Data: 2010-07-16 17:49:21
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Bruno pisze:
> [...]
    > ale mowa o artystycznym malowaniu. Zależy mi na kimś sprawdzonym,
    > rzekłbym może zbyt ambitnie, ale - najlepszym w Polsce, koszty grają

    Widywałem prace www.custompainting.pl, naprawdę fajnie to robią.

    Co prawda ostatnio zaspamowali PMS, ale nie da sie ukryć, że na
    malowaniu się znają.

    Seco

  • 5. Data: 2010-07-16 18:05:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 17:10:57 +0200, Grejon napisał(a):

    > Przejrzyj wątki z tego tygodnia. Ostatnio ktoś taki tu się reklamował.

    Coś ci się pomyliło. Był jeden, ale on się zdecydowanie antyreklamował.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2010-07-16 18:06:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 17:49:21 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

    > Widywałem prace www.custompainting.pl, naprawdę fajnie to robią.

    ale pytający chciał subtelnie i ze smakiem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-07-16 19:17:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 16 Jul 2010 17:06:32 +0100, osobnik zwany Waldek Godel
    wystukał:

    > ale pytający chciał subtelnie i ze smakiem.

    akurat maverick fajnie robi, ale jak sugerujesz się tekstami trolla
    Koliny to już Twój problem

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2010-07-16 19:51:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 17:17:42 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > akurat maverick fajnie robi, ale jak sugerujesz się tekstami trolla
    > Koliny to już Twój problem

    Sugeruję się tym co widziałem na fotkach, brakiem poziomu w postaci spamu
    grupy oraz samym spamem, jako kolejny dowód, że odwalają diskopolową
    tandetę.
    Osób/firm które robią jakiekolwiek usługi przy samochodach naprawdę na
    poziomie jest tak mało, że są do nich wielotygodniowe kolejki, nie mówiąc w
    ogóle o takim ewenemencie, że musieliby się reklamować spamem.
    Dotyczy to nawet mechaników, a co dopiero tak egzotycznych usług.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2010-07-16 20:44:14
    Od: "Bruno" <a...@i...pl>

    > Sugeruję się tym co widziałem na fotkach, brakiem poziomu w postaci spamu
    > grupy oraz samym spamem, jako kolejny dowód, że odwalają diskopolową
    > tandetę.

    Panowie, dzięki za info - widzę, że temat nie jest prosty. Być może zanadto
    podnieciłem się i wywołałem w sobie nadzieję przez programy Discovery ;)

    Mimo to podtrzymuję pytanie.

    Pozdrowienia
    Bruno

  • 10. Data: 2010-07-17 03:20:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

> [...]
    > Osób/firm które robią jakiekolwiek usługi przy samochodach naprawdę na
    > poziomie jest tak mało, że są do nich wielotygodniowe kolejki,

    Czy możesz mi podać adres/telefon firmy malującej samochody
    u których osobiście widziałeś wielotygodniowe kolejki?

    No chyba że to co napisałeś to była zgadywanka, widzimisię...