  • 1. Data: 2010-07-16 15:40:04
    Temat: piątkowo - Warszawa
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Wspominałem Wam, że udaję się na dłuzszy pobyt w Stolicy?
    Wróciłem i mam kilka spostrzeżeń, którymi chciałbym się z wami podzielić
    ;-)

    1.Mieszkałem na Natolinie przy ul. Rosoła - kilkudniowa obserwacja ulicy
    z balkonu pozwoliła mi stwierdzić, że w 99,98% aut poruszających się tą
    ulicą jedzie TYLKO kierowca, 50 % przekracza dopuszczalną prędkość (tak
    na oko, bo przecież nie mierzyłem) a 3 idiotów w tym 2 na motocyklach
    nie zważa na sygnalizację świetlną.

    2.Współczuję wszystkim, którzy muszą się poruszać samochodem po tym
    mieście - takich korków jeszcze nie widziałem - respekt za samozaparcie.

    3.Fajnie rozwiązana komunikacja miejska - sieciówki, które mi
    poleciliście sprawdziły się znakomicie, choć w tramwajach upał
    niesamowity, merto fajne, ale przydały by się dodatkowe nitki.

    4. W centrum w godzinach szczytu wszędzie tłok i wszyscy nie idą a
    biegną - gdzie Wy się tak śpieszycie? ;-)

    5. Spotkałem samych sympatycznych Warszawiaków, a jedna starsza Pani
    zaprowadziła mnie prawie za rekę do Biedronki gdy spytałem o drogę -
    pewnie nie czyta PMS ale dziękuję.

  • 2. Data: 2010-07-16 15:47:37
    Temat: Re: piątkowo - Warszawa
    Od: to <t...@a...xyz>

    Przemys?aw Czaja wrote:

    > 5. Spotkałem samych sympatycznych Warszawiaków, a jedna starsza Pani
    > zaprowadziła mnie prawie za rekę do Biedronki gdy spytałem o drogę

    I co, biedronka drogę wskazała?

  • 3. Data: 2010-07-16 15:59:07
    Temat: Re: pi?tkowo - Warszawa
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "to"

    > I co, biedronka drogę wskazała?

    Bierdonka była moim targetem ;-)

  • 4. Data: 2010-07-16 17:06:03
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Przemysław Czaja wrote:

    > 1.Mieszkałem na Natolinie przy ul. Rosoła - kilkudniowa obserwacja ulicy
    > z balkonu pozwoliła mi stwierdzić, że w 99,98% aut poruszających się tą
    > ulicą jedzie TYLKO kierowca

    Ile ich było?

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2010-07-16 17:39:19
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    <cut> jak fajnie sie czyta wypowiedzi nie bedace ksenofobiczną pianą
    cwokow....

    korki generalnie sa takie jak gdzie indziej - w 3city widzialem podobne.
    zalezy od miejsca i pory.

    w centrum wszyscy biegaja bo robota goni;)

    komunikacja miejska bylaby fajna jakby faktycznie bylo duzo linii a tak
    jedna....owszem...duzo daje ale potrzeby sa duzo duzo wieksze.
    dobrze ze te stare ikarusy juz powymieniali w wiekszosci (albo juz
    wszystkie). klima by sie przydala;P

  • 6. Data: 2010-07-16 17:40:20
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Bydlę"

> [...]
    ulicy
    > z balkonu pozwoliła mi stwierdzić, że w 99,98% aut poruszających się

    chyba z milion ;-)

  • 7. Data: 2010-07-16 17:44:01
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Przemysław Czaja wrote:

    > Użytkownik "Bydlę"

    > Ile ich było?
    >
    > chyba z milion ;-)

    Chciałem się upewnić:
    najpierw precyzyjna liczba, a potem jakiś ogólnik.

    Czyli wiarygodności w opowieści nie ma.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2010-07-16 17:47:02
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Przemysław Czaja pisze:
    > Wspominałem Wam, że udaję się na dłuzszy pobyt w Stolicy?
    > Wróciłem i mam kilka spostrzeżeń, którymi chciałbym się z wami podzielić
    > ;-)

    Strasznie fajny i trafny post. I super, że masz pozytywne odczucia po
    wizycie w Warszawie (no może oprócz korków i pośpiechu).

    Jakby wszyscy skupiali sie na pozytywnych aspektach, zaniast doszukiwać
    się negatywów, byłoby naprawdę fajniej.

    Seco

  • 9. Data: 2010-07-16 18:00:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    >
    > 1.Mieszkałem na Natolinie przy ul. Rosoła - kilkudniowa obserwacja ulicy
    > z balkonu pozwoliła mi stwierdzić, że w 99,98% aut poruszających się tą

    LOL - i o czym to niby miałoby świadczyć? Osobiście zostawiam 2/3
    składu pasażerskiego 2km wcześniej ;)

    > 50 % przekracza dopuszczalną prędkość (tak
    > na oko, bo przecież nie mierzyłem) a 3 idiotów w tym 2 na motocyklach
    > nie zważa na sygnalizację świetlną.

    Standard.

    > 2.Współczuję wszystkim, którzy muszą się poruszać samochodem po tym
    > mieście - takich korków jeszcze nie widziałem - respekt za samozaparcie.

    A skąd jesteś? We Wrocku jest gorzej, choć to dużo mniejsze miasto ;)

    > 3.Fajnie rozwiązana komunikacja miejska - sieciówki, które mi
    > poleciliście sprawdziły się znakomicie, choć w tramwajach upał
    > niesamowity, merto fajne, ale przydały by się dodatkowe nitki.

    Klimatyzowane tramwaje - tylko PESA. Autobusów podobno 30% jest
    klimatyzowanych :)

    > 4. W centrum w godzinach szczytu wszędzie tłok i wszyscy nie idą a
    > biegną - gdzie Wy się tak śpieszycie? ;-)

    By uciec z Centrum?

    > 5. Spotkałem samych sympatycznych Warszawiaków, a jedna starsza Pani
    > zaprowadziła mnie prawie za rekę do Biedronki gdy spytałem o drogę -
    > pewnie nie czyta PMS ale dziękuję.

    Może to nie była warszawianka ;)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 10. Data: 2010-07-16 18:24:44
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]

    > 2.Współczuję wszystkim, którzy muszą się poruszać samochodem po tym
    > mieście - takich korków jeszcze nie widziałem - respekt za samozaparcie.

    Jak chcesz zobaczyc korki to przejedź we wrześniu. Taraz jest super płynnie.
    Do roboty jadę 30 - 40 min zamiast normalnych 1h 20min - 1h40min.

    Pzdr
    TG