  • 11. Data: 2009-05-08 16:25:55
    Temat: Re: nowy regulamin w PLUS'ie czyli zrywamy umowy?
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:gtvb53$5er$1@news.onet.pl...

    > Przeczytaj uważnie ten artykuł z gazety :)

    Mozesz mnie oswiecic, o ktory dokladnie fragment Ci chodzi? Bo chyba nie
    bardzo rozumiem do czego pijesz.
    No chyba, ze piszesz dla samego pisania, to spoko ;)

    Qkam

  • 12. Data: 2009-05-08 16:45:45
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    QkamCoSieDzieje wrote:
> [...]
    > w wiadomości news:gtvb53$5er$1@news.onet.pl...
    >
    > Mozesz mnie oswiecic, o ktory dokladnie fragment Ci chodzi? Bo chyba nie

    Do Twojej tezy. Zmiana regulaminu świadczenia usług jest *w obecnym
    stanie prawnym* tym jedynym przypadkiem, kiedy abonent może rozwiązać
    umowę bez jakichkolwiek kar, zwrotów bonifikat itp.

    M.