    From: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: obcinanie lacz !!!
    Date: Thu, 12 Sep 2002 11:16:11 +0000 (UTC)

    Pisze do Was wszystkich poniewaz od dluzszego czasu zauwazylem, ze
    sprzedawane dla mnie przez TP S.A. uslugi sa najprawdopodobniej obcinane.
    Mowie tutaj o usludze Frame Relay. Posiadam kupione od TP S.A. dwa lacza po
    2 Mb/s kazde. Oczywiscie nie ma CIR'a wiec nie ma gwarancji. Tak tez
    tlumaczy sie TP S.A. Jednym slowem sprzedaje cos za kilka tysiecy
    miesiecznie co nie jest warte wg. gwarancji NIC !!!. Ale wracajac do sprawy.
    Oba te lacza na wejsciu nie osiagaja predkosci wiekszej niz 210 kb/s co daje
    predkosc lacza 1,8 Mb/s. Dodam ze oba te lacza sa zlokalizowane w dwoch
    miejscach i podlaczone sa tez do ruznych koncentratorow TP S.A. ale bedacych
    w Katowicach. Na dowod tego mam logi z interfajsow routerow gdzie jasno
    widac czarne na bialym ze to nie jest 2 Mb/s. Rozumiem ze moge nie miec non
    stoop ale od 2 miesiecy mam kreche na tym poziomie i ani rusz nie wychyli
    sie ani na chwilke wyzej.

    Poniewaz czuje sie oszukiwany przez TP S.A. i chce chce zlozyc odpowiednie
    wnioski do URTiP oraz do Ochrony Konsumenta w sprawie sprzedazy przez TP
    S.A. czegos czego nie ma czyli tak naprawde TP S.A. sprzedaje nic i na
    dodatek najprawdopodobniej cos kreci i obcina transmisje na mniej niz 2
    Mb/s.

    Prosze Szanownych grupowiczow ktorzy tez zauwazyli takie objawiy o
    zglaszanie sie tutaj na grupie. Placimy za lacza po kilka tysiecy
    miesiecznie i niechcialibysmy byc w jawny sposob oszukiwani.

    Prosze rowniez o opinie na temat mojej wypowiedzi bo byc moze ja czegos nie
    rozumiem albo 2 Mb/s dla TP S.A.to 210 kb/s z tego co mi daje.

    Jestem tym zirytowany i dochodze do wniosku ze w koncu ktos sie musi zajac
    tym co wyprawia TP S.A. Robia sobie co chca i nikt ich nie jest w stanie
    utemperowac. A jak juz sie zdazy kara od URT to sie zapewne smieja z tej
    wysokosci kary i dalej robia co chca. W kazdym razie ja czuje sie oszukiwany
    i tego tak nie zostawie. Jezeli jest nas wiecej w takiej sytuacji to
    wspolnie mozemy zdzialac znacznie wiecej niz w pojedynke i dlatego szukam
    osob ktore zauwazyly u siebie takie objawy i moga to zapisac w logach aby
    mic dowody.

    J.D.