  • 1. Data: 2002-04-17 13:26:50
    Temat: pl.i-net.komunikaty - pytanie
    Od: "Moi" <M...@...pl>

    Na ile zglaszanie zdarzen planowanych i informowanie o zdarzeniach
    obecnych i przeszlych jest obowiazkiem, na ile zas dobra wola osob
    upowaznionych do emisji takich komunikatow? Czy reguluja
    to jakies procedury, czy tez jest to zywiol w najczystszej postaci?
    Obserwujac stan Sieci i porownujac go z pl.i.k - mam wrazenie
    pewnej przypadkowosci - zglaszane sa zdarzenia nieistotne,
    krotkotrwale, a o dluzszych czesto brak info (np. co wczoraj kolo
    polnocy dzialo sie z news.tpi?).
    BTW, sama emisja komunikatu o godz. 10.50, ze byla awaria
    czegos-tam w godzinach 7.40-10.40 - delikatnie mowiac - mija
    sie z celem. Przeciez, to majac aktualny problem z polaczeniem
    szuka sie wyjasnien i sposobow potraktowania problemu, a nie
    szuka sie informacji dla skonstatowania: "aha, to _wtedy_ o to
    chodzilo..."

    Pozdrawiam,

    Moi

  • 2. Data: 2002-04-17 17:49:28
    Temat: Re: pl.i-net.komunikaty - pytanie
    Od: "Marek Iwanejko" <m...@h...tpi.pl>

    Moi <M...@...pl> wrote:
    > Na ile zglaszanie zdarzen planowanych i informowanie o zdarzeniach
    > obecnych i przeszlych jest obowiazkiem, na ile zas dobra wola osob
    > upowaznionych do emisji takich komunikatow?

    Nie ma takiego nakazu, jednakże jest w dobrym tonie poinformować
    o zdarzeniach istotnych dla działania większych serwisów.

> [...]
    > pewnej przypadkowosci - zglaszane sa zdarzenia nieistotne,
    > krotkotrwale, a o dluzszych czesto brak info (np. co wczoraj kolo

    Rzeczywiście wystąpiły problemy z osiągalnością news.tpi.pl
    z sieci Polpak (z przyczyn niezależnych, sam serwer pracował
    bez zarzutu). Zaniki łączności czasami niestety bardzo utrudniają
    wysyłanie komunikatów :(
    Zapewniam, że pracujemy nad tym, aby wyeliminować takie problemy
    w przyszłości.

> [...]
    > szuka sie wyjasnien i sposobow potraktowania problemu, a nie
    > szuka sie informacji dla skonstatowania: "aha, to _wtedy_ o to

    Moim zdaniem jest to lepsze niż całkowity brak informacji
    (gdy była niemożliwa bieżąca informacja).
    Przynajmniej wiadomo co się działo.

    pozdrawiam
    m.

    --
    Usuń "hehe" z mojego adresu aby do mnie napisać.

  • 3. Data: 2002-04-18 11:41:18
    Od: "Darek Sionek" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    ja odnosze wrazenie ze zglaszane sa tam awarie ktore juz naprawili.
    Sam czekam od dwoch dni az tepsa da jakakolwiek informacje na temat awarii
    kabla na odcinku Piekna-> Ochota w Wawie i wciaz nic.

    pozdrawiam
    Darek

  • 4. Data: 2002-04-18 15:28:12
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Darek Sionek <s...@n...poczta.gazeta.pl> wrote:
    > Sam czekam od dwoch dni az tepsa da jakakolwiek informacje na temat awarii
    > kabla na odcinku Piekna-> Ochota w Wawie i wciaz nic.

    Oni nie dają informacji o awarii infrastruktury innej niż Internet.
    A Twój provider z tego co zrozumiałem na prw korzysta tylko z ich drutów.
    W sumie to Twój provider powinien tam wysłać informację co nie działa i
    dlaczego. Widocznie mu na tym nie zależy.

    --
    Przemysław Maciuszko