  • 1. Data: 2019-05-18 08:41:41
    Temat: odkurzacz do prania tapicerek samochodowych
    Od: stacek <s...@g...com>

    witam
    jaki polecacie odkurzacz do prania tapicerek samochodowych - bedzie
    uzywany raz czy dwa razy w miesiacu.
    wiec cena nie za duza :)

  • 2. Data: 2019-05-18 09:30:01
    Temat: Re: odkurzacz do prania tapicerek samochodowych
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.05.2019 o 08:41, stacek pisze:
    > witam
    > jaki polecacie odkurzacz do prania tapicerek samochodowych - bedzie
    > uzywany raz czy dwa razy w miesiacu.
    > wiec cena nie za duza :)

    Odkurzacz parowy na Statoilu. Poważnie - kupiłem samochód z plamami na
    jasnej tapicerce. Założyłem, że niczym się tego nie da zmyć, skoro ktoś
    to tak wystawił do sprzedaży. Nawet spróbowałem jakimś płynem dla
    potwierdzenia i dupa. Odkurzając na stacji stało to ustrojstwo z boku,
    wrzuciłem dwójaka bez specjalnej nadziei i bardziej z ciekawości i...
    dorzucłem potem garść drobniaków, żeby wyprać całość tapicerki. Coś koło
    dyszki wyszło i naprawdę polecam - nie wiem czy na każdej stacji stoi.
    Trzeba tylko uważać żeby się nie poparzyć - aż dziw, że to
    ogólnodostępne jest;)

    Shrek