  • 11. Data: 2011-09-14 06:55:20
    Temat: Re: odtwarzanie i...nagrywanie na USB
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Użytkownik "Lukas" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Możesz nagrać na HDD na usb.
    > Ale uwaga - dysk zapewne jest kodowany, więc poza tym sprzętem bez
    > pomocy hakera nie obejrzysz.

    pytanie - co może nagrać?
    Moj samsung podobno ma funkcję, ktora nagrywa sygnał dvb-t z anteny -
    biorac pod uwage fakt, ze i tak wiekszosc kanalow leci z kablowki przez
    hdmi - marny z tego pozytek.
    Duzo bardziej uzyteczne jest nagrywanie przy tunerze kablowki ale tutaj
    rzeczywiscie nie wchodzi w rachube odtworzenie tego na czymkolwiek innym
    poza tunerem - nawet format dysku jest jakis dziwny, wiec o plikach trudno
    cokolwiek powiedziec.

  • 12. Data: 2011-11-16 14:01:04
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

    >Duzo bardziej uzyteczne jest nagrywanie przy tunerze kablowki ale tutaj
    >rzeczywiscie nie wchodzi w rachube odtworzenie tego na czymkolwiek innym
    >poza tunerem - nawet format dysku jest jakis dziwny,

    Ten format nie jest jakis dziwny, to zwykly linuksowy XFS.

    >wiec o plikach trudno
    >cokolwiek powiedziec.

    Pliki sa zakodowane kluczem przypisanym do plyty TV.
    Raczej marne szanse na odkodowanie.