    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: ogrzewanie foteli - jak to jest w praktyce zrobione?
    Date: Sat, 9 Dec 2017 21:27:22 +0100

    witam
    chcę miec ogrzewane fotele i basta. mam matę grzewczą z norauto, trzecią
    chyba już, bo wytrzymują rok, może półtora. ale za każdą wiosną trzeba
    ją zwijać magazynować, każdą jesienią rozkładać. trzyma sie fotela na
    słowo honoru.
    Zrobiłbym to sam, porządnie, ale nie wiem jakiego rodzaju ogrzewania mam
    szukać. w macie jest to drucik cieńki jak włos, w zwykłej izolacji,
    zapętlony chaotycznie. Miałem w rękach coś o grubości i sztywności
    spinacza biurowego - obawiam się że za twarde. teraz na intenrnecie
    oglądam jakies włókno węglowe w izolacji - wydaje sie odporne
    mechanicznie, ale ma 3mm grubości. co jest seryjnie montowane w fotelach
    jako element grzewczy?
    ToMasz