  • 1. Data: 2011-01-12 14:06:25
    Temat: Re: oleje Syntium - petronas - warto?
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2011-01-12 14:07, Bartek pisze:
    > ktoś ma jakieś opinie?

    spełnia normy producenta silnika? Jak tak to lać. I tak pewna część
    olejów na rynku to podróbki więc czym się przejmować.

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2011-01-12 14:07:25
    Temat: oleje Syntium - petronas - warto?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    witam,

    musze wymienic olej w aucie, i to pilnie;)

    kolega ma do sprzedania oleje syntium, szukam, widzę że producent nie
    anonimowy... czy ktoś zna te oleje, jakieś opiniena jego temat, mozna
    zaufać?

    cena jest bardzo dobra, ale czy warto ryzykowac?

    ma też MOTUL 8100 X-CESS - w cenie 95 zl bodaj, ale tylko 5 litrowe banki,
    a ja potrzebuje 6 l d wymiany;)...

    ktoś ma jakieś opinie?

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    olej 5w40, do silnika 2.4 JTD

  • 3. Data: 2011-01-12 14:50:49
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał w wiadomości

    > spełnia normy producenta silnika? Jak tak to lać. I tak pewna część olejów
    > na rynku to podróbki więc czym się przejmować.

    wezme chyba motula, coprawda z pewnym nadmiarem, ale myślę że jak zostanie
    to przyda sie na kolejną wymianę - stanie w butelce nie powinno mu
    szkodzić:)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 4. Data: 2011-01-12 15:22:26
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-01-12 14:50, Bartek wrote:

    > wezme chyba motula, coprawda z pewnym nadmiarem, ale myślę że jak zostanie
    > to przyda sie na kolejną wymianę - stanie w butelce nie powinno mu
    > szkodzić:)

    tak to dobra droga...

  • 5. Data: 2011-02-07 22:27:51
    Od: john devin <b...@o...pl>

    zapraszam od zapoznania sie ze specyfikacja produktów SYNTIUM
    www.oleje-petronas.pl
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 7. Data: 2011-02-07 22:31:28
    Od: john devin <b...@o...pl>

    zapraszam przed zakupem zapoznać sie ze specyfikacją tego oleju , myślę ze to dobry
    wybór ................. www.oleje-syntium.pl
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 8. Data: 2011-02-07 22:57:43
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 07.02.2011 john devin <b...@o...pl> napisał/a:

    > zapraszam od zapoznania sie ze specyfikacja produktów SYNTIUM
    > www.oleje-petronas.pl

    Proponuje zamieścić specyfikację oleju a nie jakiś bełkot pijanego
    marketoida spamera...

    "Syntium Racer X1 to olej silnikowy idealny do sportowych samochodów
    typu sedan o wysokiej mocy. [...]"

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 9. Data: 2011-02-07 23:10:17
    Od: Bucz <a...@a...pl>

    _________________________
    /| /| | |
    ||__|| | Please do not |
    / O O\__ feed the Trolls. |
    / \ Thank You. |
    / \ \ |
    / _ \ \---------------------´
    / |\____\ \ ||
    / | | | |\____/ ||
    / \|_|_|/ | _||
    / / \ |____| ||
    / | | | --|
    | | | |____ --|
    * _ | |_|_|_| | \-/
    *-- _--\ _ \ | ||
    / _ \\ | / `´
    * / \_ /- | | |

  • 10. Data: 2011-02-08 09:12:32
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Proponuje zamieścić specyfikację oleju a nie jakiś bełkot pijanego
    > marketoida spamera...
    >
    > "Syntium Racer X1 to olej silnikowy idealny do sportowych samochodów
    > typu sedan o wysokiej mocy. [...]"

    To mnie zmartwiłes - mam hatchback :(
    Czy to znaczy ze ten olej nie nadaje sie do mojego auta?

    Pozdrawiam - Darek.