  • 1. Data: 2017-03-21 22:39:47
    Temat: olejowanie a woskowanie drewna
    Od: Tomasz Piasecki <t...@g...com>

    Witajcie!
    Przymierzam się do budowy szafki łazienkowej drewnianej i w związku z tym czytam o
    olejowanu i woskowaniu. Materiał to klejonka sosnowa 18 mm wykończenie - olej i/lub
    wosk.

    I tu mam pytanie - czym się te techniki różnią? kiedy się stosuje i którą po co?
    wiem tyle, że najpierw się kładzie olej a potem wosk ale nie wiem ile tego oleju,
    jaki olej? jadalny - rzepak? mineralny Castrol? no i ile nałożyć warstw jakiego
    wosku do zastosowania w łazience? Macie jakieś doświadczenia? Albo chociaż
    pokierujecie w stronę literatury?

    z góry dzięki,
    Tomasz Piasecki