  • 1. Data: 2012-01-24 19:30:13
    Temat: kto ma takie fury nad bałtykiem ?
    Od: "D.Radecki" <m...@g...pl>

    nr aukcji allegro
    http://moto.allegro.pl/mercedes-benz-sls-amg-carbon-
    salon-polska-f-vat-23-i2056443860.html

    na panamerze jest nr rej GDA LL29

    Czy to fury Tigera - Darka Michalczewskiego ?

    pozdr

  • 2. Data: 2012-01-24 19:38:15
    Temat: Re: kto ma takie fury nad bałtykiem ?
    Od: "rz" <z...@i...pl>

    "chłopaki z wybrzeża"...

  • 3. Data: 2012-01-24 21:43:10
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-01-24 19:30, D.Radecki pisze:
    > nr aukcji allegro
    > http://moto.allegro.pl/mercedes-benz-sls-amg-carbon-
    salon-polska-f-vat-23-i2056443860.html

    > na panamerze jest nr rej GDA LL29
    >
    > Czy to fury Tigera - Darka Michalczewskiego ?

    A jakie to ma znaczenie? Czy to akurat musi być ktoś znany? Nie każdy
    bogacz jest Koralem w swym zachowaniu.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2012-01-24 22:05:19
    Od: "nowy140" <s...@g...pl>

    > na panamerze jest nr rej GDA LL29
    >
    > Czy to fury Tigera - Darka Michalczewskiego ?
    >
    > pozdr

    Krzysztof Jarzyna ze Szczecina

    a powaznie to handlarz jakis, juz nie raz widzialem tluste fury ganiane ze
    zdjeciami wlasnie w tym domu. zawsze otwarty garaz z inna w srodku.
    pewnie tez pozycza kase na procent pod zastaw autek. wbrew pozorom jest setki
    takich.
    na kazdym slaskim komisie dowiesz sie kto ci pozyczy kase pod nawet
    extremalnie tluste auto.

  • 5. Data: 2012-01-24 22:43:26
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 01/24/12 21:43, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    (ciach)
    > bogacz jest Koralem w swym zachowaniu.

    O co lata z tym Koralem?

    O to samo o co z Frigo i wężem ogrodowym? ;)

  • 6. Data: 2012-01-25 00:22:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Jan 2012 22:43:26 +0100, megrims napisał(a):
    > On 01/24/12 21:43, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    > (ciach)
    >>
    > O co lata z tym Koralem?
    > O to samo o co z Frigo i wężem ogrodowym? ;)

    http://100najbogatszych.wprost.pl/obiekt/id,1747/ide
    ,21/edycja-2009-Jozef-i-Marian-Koralowie.html

    Liste samochodow i fotki rezydencji sam sobie wyguglaj ;-)

    Aczkolwiek poprzedni rok to nie wiem czy mieli udany ...

    J.

  • 7. Data: 2012-01-25 00:23:29
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "D.Radecki" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > nr aukcji allegro
    > http://moto.allegro.pl/mercedes-benz-sls-amg-carbon-
    salon-polska-f-vat-23-i2056443860.html

    > na panamerze jest nr rej GDA LL29
    >
    > Czy to fury Tigera - Darka Michalczewskiego ?

    A KOGO TO OBCHODZI
    tutaj sie prowadzi biznesny a nie warszawskie wydmuszki :P

    warszawa juz dekady temu przestala byc stolica, pozostala tylko nia na mapie

  • 8. Data: 2012-01-25 00:27:01
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "nowy140" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > setki
    > takich.
    > na kazdym slaskim komisie dowiesz sie kto ci pozyczy kase pod nawet

    auto mzona sprawdzic dosc latwo
    czyli jak gosciu nie splaci to wózek papa
    chyhba ze paluchy albo cycole pokroja, ale teraz jeszcze tak sie robi ?:)

  • 9. Data: 2012-01-25 00:44:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Kris_Poland

    > warszawa juz dekady temu przestala byc stolica, pozostala tylko nia na

    Tak, teraz stolicą jest molo w Sopocie.

  • 10. Data: 2012-01-25 01:33:35
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    D.Radecki wrote:

> [...]
    salon-polska-f-vat-23-i2056443860.html

    > na panamerze jest nr rej GDA LL29
    >
    > Czy to fury Tigera - Darka Michalczewskiego ?

    http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/20/56/44/
    38/2056443860_2

    Czy w aucie za prawie milion zlotych nie mozna bylo zainstalowac w
    drzwiach czerwonych lampek zamiast naklejek jak w cinquecento?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl