  • 11. Data: 2018-07-26 14:28:06
    Temat: Re: opona Tesla
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> wrote in message
    news:6640845100$20180725193224@squadack.com...
    > Hello J.F.,
    >
    > Wednesday, July 25, 2018, 4:03:45 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Grzybkiem.

    O, to to to.

    > Znają tylko im się po prostu nie chce.

    Nie chce? To co robią innego, łatwiejszego?

  • 12. Data: 2018-07-30 20:51:04
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 25 Jul 2018 16:03:45 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >IMO - nasi wulkanizatorzy nie znaja innej metody, jak przyklejenie od
    >wewnatrz łatki.

    Znają. Przynajmniej niektórzy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 13. Data: 2018-07-31 21:44:39
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Tak czasami robią, nic nowego.
    Natomiast jak zapytałem kiedyś gumiarza dlaczego tak nie zrobił, to
    odpowiedział że to partyzantka i nadaje się na tymczasowe łatanie.

    Miłego.
    Irek.N.