  • 1. Data: 2018-07-21 11:34:16
    Temat: Trasa Kraków-Balaton
    Od: Galciu <g...@t...pl>

    Witam grupowiczów, potrzebuję porady odnośnie trasy Kraków Blaton (konkretnie
    Alsóörs) mapa google kieruje mnie trasą Kraków - Katowice - Gliwice - Ostrawa - Brno
    - Bratysława - Gyor - Alsóörs. Wydaje mi się sporo "naokoło", poza tym prowadzi przez
    Czechy, Słowację, no i Węgry. Ktoś zna bardziej optymalną trasę??

    link do trasy Googla
    https://goo.gl/maps/cH3uCKh34kx

  • 2. Data: 2018-07-21 12:39:57
    Temat: Re: Trasa Kraków-Balaton
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Przecież pokazuje ci trzy trasy do wyboru, wybieraj i jedź.

    ps. Węgier na pewno nie ominiesz :)

  • 3. Data: 2018-07-21 13:04:24
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-21 o 11:34, Galciu pisze:
> [...]
    Czechy, Słowację, no i Węgry. Ktoś zna bardziej optymalną trasę??

    Nie. Z prostego powodu: nie może być czegoś takiego jak "bardziej
    optymalna" trasa. Co znaczy optymalna? Najbardziej pasująca, nie ma nic
    lepszego.
    Czyli chciałbyś bardziej "najbardziej pasującą" trasę?
    Sam widzisz, jaki to idiotyzm. ;)

    > link do trasy Googla
    > https://goo.gl/maps/cH3uCKh34kx

    A może krótsza trasa będzie bardziej pasowała? Na przykład taka:
    https://goo.gl/maps/nBqnJQwJxh22

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 4. Data: 2018-07-22 21:52:42
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, July 21, 2018 at 11:34:18 AM UTC+2, Galciu wrote:
> [...]
    Czechy, Słowację, no i Węgry. Ktoś zna bardziej optymalną trasę??

    Moj googiel pokazuje 3 warianty ;)
    Ja bym pojechal przez Chyzne - ~100km krotsza niz pozostale, czasowo wszystkie
    podobne
    Trasa przez Ostrawe wymaga dodatkowo oplaty za A4 + winiety na Czechy.

    Tylko nie polecam w weekend (jak juz to wyjazd b.wczesnie), bo Zakopianka mocno sie
    zapycha.

  • 5. Data: 2018-07-23 14:33:18
    Od: Galciu <g...@t...pl>

    W dniu niedziela, 22 lipca 2018 21:52:46 UTC+2 użytkownik WS napisał:
> [...]
    >
    > Tylko nie polecam w weekend (jak juz to wyjazd b.wczesnie), bo Zakopianka mocno sie

    Dzięki za odpowiedź.
    No i tak pewnie pojadę, chociaż wyjazd z Krakowa mam w sobotę (4 sierpnia), o której
    najlepiej wyjechać z Krakowa, aby ominąć korki na zakopiance ???
    pzdr Galciu

  • 6. Data: 2018-07-24 14:25:39
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, July 23, 2018 at 2:33:20 PM UTC+2, Galciu wrote:
    > wyjazd z Krakowa mam w sobotę (4 sierpnia), o której najlepiej wyjechać z
    >Krakowa, aby ominąć korki na zakopiance ???

    Tego to juz nie wiem, wiosna (jak byly krokusy w Tatrach) udalo mi sie wyjechac ok. 7
    i byc w Kuznicach z nartami okolo 9 rano...
    Ostatnia sobota wyjazd okolo 12 masakra, do Lysej Polany kilka miejsc, gdzie
    praktycznie wszystko stalo... ale jechalismy na motocyklach, wiec bylo do przezycia
    ;)