  • 1. Data: 2018-07-21 15:06:46
    Temat: opona Tesla
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=O2h2RzkWY3c

    ciekawe - wygluszona opona ?

    No i strasznie cienka ... mniejsze straty, czy klient ostrego
    samochodu takiej estetyki wymaga ?
    To sie na poskie drogi nie nadaje :-)

    I regulowane zawieszenie Tesla ma ?

    A swoja droga - co sie stalo z technika naprawy przez gumowy sznur ?

    U nas chyba nie znaja, w USA jak widac tez nie znaja ...

    J.

  • 2. Data: 2018-07-23 20:22:55
    Temat: Re: opona Tesla
    Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl>

    ale że o co chodzi?
    chodzi o przecflenie?

  • 3. Data: 2018-07-25 15:55:21
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > A swoja droga - co sie stalo z technika naprawy przez gumowy sznur ?
    >
    > U nas chyba nie znaja, w USA jak widac tez nie znaja ...

    Jako tymczasowa naprawa na dojazd - tak, znama metoda. Kupic można kit i
    wrzucic do bagażnika na wszelki wypadek... ale nie jest to naprawa trwała i
    z tego co słyszałem tak naprawionej opony już nie naprawisz trwale u
    wylkanizatora typowym korkiem :-)

  • 4. Data: 2018-07-25 16:03:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >trwała i
    >z tego co słyszałem tak naprawionej opony już nie naprawisz trwale u

    Jakim "typowym korkiem" ?

    IMO - nasi wulkanizatorzy nie znaja innej metody, jak przyklejenie od
    wewnatrz łatki.
    Kiedys na gorąco, dzis chyba juz tylko na zimno.

    J.

  • 5. Data: 2018-07-25 16:48:42
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Jako tymczasowa naprawa na dojazd - tak, znama metoda.\

    Sąsiad jadąc do bułgarii złapał gumę w Rumunii.
    Zdążył dojechać do Bułgarii i wrócić.
    Stwierdził że jak tyle objechał i nic sie nie stało to po Krakowie
    też może jeżdzić.

  • 6. Data: 2018-07-25 17:01:17
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-07-25 o 16:03, J.F. pisze:
> [...]
    > wewnatrz łatki.
    > Kiedys na gorąco, dzis chyba juz tylko na zimno.

    Nie powiem, że znam wielu gumiarzy, ale 2, u których byłem, wciskają
    taki "gumowaty pręt" śrubokrętem (wkrętakiem) w dziurę. I to wszystko.
    Żadnych łatek od spodu. Nawet z felgi nie trzeba zdejmować. Naprawa trwa
    2 minuty.
    T.

  • 7. Data: 2018-07-25 17:23:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >taki "gumowaty pręt" śrubokrętem (wkrętakiem) w dziurę. I to
    >wszystko. Żadnych łatek od spodu. Nawet z felgi nie trzeba zdejmować.

    W Polsce ?
    Metode znam z internetu, ale gumiarze to jednak opone sciagali.

    Inna sprawa, ze od dawna gumy nie zlapalem ... tzn jedna calkiem
    niedawno, ale juz nie do naprawy, a druga to juz nie bardzo pamietam
    kiedy ...

    J.

  • 8. Data: 2018-07-25 17:50:08
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-07-25 o 17:23, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Inna sprawa, ze od dawna gumy nie zlapalem ... tzn jedna calkiem
    > niedawno, ale juz nie do naprawy, a druga to juz nie bardzo pamietam

    W Polsce, jak najbardziej.
    Ostatni raz rok temu.
    T.
    Ps. To chyba coś takiego:
    https://www.max4x4.pl/582,zestaw-naprawczy-do-opon-8
    -elementow-szybka-naprawa.html
    Tylko w moim przypadku czarny ten sznurek był.

  • 9. Data: 2018-07-25 19:32:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Wednesday, July 25, 2018, 4:03:45 PM, you wrote:

    [...]

    > Jakim "typowym korkiem" ?

    Grzybkiem.

    > IMO - nasi wulkanizatorzy nie znaja innej metody, jak przyklejenie od
    > wewnatrz łatki.

    Znają tylko im się po prostu nie chce.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2018-07-25 19:39:28
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Hello J.F.,
    >
    > Wednesday, July 25, 2018, 4:03:45 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Grzybkiem.

    > Znają tylko im się po prostu nie chce.

    Nie wiem gdzie Wy naprawiacie gumy, ja już od 30 lat nie widziałem
    innego sposobu naprawy niż właśnie jakimś czopem/korkiem czy jak to tam zwą.