  • 11. Data: 2014-07-29 17:38:37
    Temat: Re: orange - czy da się zapłacić abonament rok z góry ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości
    On Tue, 29 Jul 2014 10:29:58 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >Bo przepływ finansowy w firmach jest z reguły u nas miesięczny
    >(przychód-koszt-podatki), płatność z góry za cały rok w takim
    >przypadku (w dużej skali) zaburzał by przejrzystość przepływów
    >finansowych spółki.

    W duzej skali - bez znaczenia.
    Co dzien ktos przychodzi, ktos odchodzi, wiekszosc i tak woli placic
    mniej co miesiac.

    Owszem, ksiegowym moze zycie utrudnic, ale przeciez i tak komputery im
    to licza.

    J.

  • 12. Data: 2014-07-29 19:33:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 29 Jul 2014 17:38:37 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > W duzej skali - bez znaczenia.

    Nie zrozumiałeś, duża skala czyli nagle większość abonentów płaci
    rok z góry albo dwa.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2014-07-29 19:52:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości
    On Tue, 29 Jul 2014 17:38:37 +0200, "J.F."
    >Nie zrozumiałeś, duża skala czyli nagle większość abonentów płaci
    >rok z góry albo dwa.

    Nie nagle, bo to sie rozlozy na lata, I w efekcie wplaty beda
    rozlozone na caly rok, i nie wiekszosc, bo wiekszosc nie ma pieniedzy
    zeby z gory zaplacic.

    W efekcie masz nadal takie same stale wplywy miesiecznie, i tylko z
    obliczeniem bilansu i podatkow jest klopot.

    J.

  • 14. Data: 2014-07-29 22:58:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 29 Jul 2014 19:52:17 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie nagle, bo to sie rozlozy na lata, I w efekcie wplaty beda
    > rozlozone na caly rok, i nie wiekszosc, bo wiekszosc nie ma
    pieniedzy
    > zeby z gory zaplacic.

    Serio nie rozumiesz czy trolujesz?
    Pisałem o teoretycznym przypadku gdy WSZYSCY NAGLE wypłacają za rok z
    góry.

    --
    Marek