  • 41. Data: 2015-05-09 12:29:00
    Temat: Re: orange: nieodebrane połączenia - czy widac je w internecie?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:12rn8y7vekn4u.eyj3bn0xhkqf.dlg@40tude.net...

    > Wolniej, jak sie juz polaczenie ma.

    Zgadza się.

    > Nie ma tez pewnosci ze odczyta sms.
    >
    > Przy obecnej poczcie rzeklbym ze szybciej dotrze wiadomosc poczta -
    > poczta pare razy oddzwoni, ktorys dzwonek uslyszy.

    A gdzie w której sieci poczta do Ciebie dzwoni?
    Bo u mnie w Orange Free na kartę dostaję tylko smsa z informacją że mam
    pocztę i aby wykręcić numer *5....123 aby odsłuchać i ta końcówka 123 się
    zmienia, to chyba jest numer wiadomości.... Niestety na iPhone4 się ten
    numer rozpoczynający gwiazdką nie podświetla jako hyperlink i nie da się
    tego "kliknąć" z SMS aby iPhone4 wykręcił numer za nas... Jakoś się Orange z
    iPhone nie dogadali chyba... A może trzeba coś w iPhone4 ustawić aby taki
    ciąg cyfr poprzedzony gwiazdką rozpoznawał jako numer telefonu?

  • 42. Data: 2015-05-09 23:41:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Ale to wina twojego handicapu, a nie cecha technologii jako takiej. Być
    > może też do ciebie szybciej napisać list tradycyjny, niż odczytasz
    > maila, ale to wcale nie przeczy tezie, że maile są szybsze.

    oczywiście. Twoje metody korzystania z urządzeń są jedynie słuszna na
    całym świecie. Kup sobie iPhone'a. Będzie Ci pasował.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2015-05-10 14:19:25
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > To w celu towarzyskiego popier* czy jakims wazniejszym ?

    Oba przypadki.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 44. Data: 2015-05-10 14:24:02
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > To nie chodzi o sklejanie czy nie sklejanie tylko kasowanie
    > opłaty za każdy kawałek osobno - bo jeden duży sms rozbity
    > na dwa małe kosztuje tyle co dwa smsy... Rozumiesz teraz?
    > Oczywiście sprawa nie dotyczy tych, co mają nielimitowane sms'y/mms'y.

    No tak, masz rację. Nie pomyślałem, że bywają jeszcze abonamenty z małym
    limitem SMS-ów.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 45. Data: 2015-05-10 14:25:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No tak, masz rację.
    > Nie pomyślałem, że bywają jeszcze abonamenty z małym limitem SMS-ów.

    Są też komórki na karty pre-paid, gdzie płacisz za każdą minutę
    połączenia i każdego smsa/mmsa osobno bo nie ma żadnych
    limitów w programie.

  • 46. Data: 2015-05-11 09:59:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości

    >Oba przypadki.

    Narzekac na koszty odebrania przez poczte, gdy zamierza sie pop* o d*
    Maryni ... :-)

    J.

  • 47. Data: 2015-05-11 13:04:05
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Narzekac na koszty odebrania przez poczte, gdy zamierza sie pop* o d*
    > Maryni ... :-)

    Zawsze to bezcelowa strata funduszy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 48. Data: 2015-05-12 12:23:48
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Pszemol wrote:
    > "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message

    > Są też komórki na karty pre-paid, gdzie płacisz za każdą minutę
    > połączenia i każdego smsa/mmsa osobno bo nie ma żadnych
    > limitów w programie.

    To już chyba tylko dla zapominalskich, którzy nie sprawdzają aktualnej
    oferty.

  • 49. Data: 2015-05-12 13:41:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Poldek" <p...@i...eu> wrote in message

    > To już chyba tylko dla zapominalskich, którzy nie sprawdzają aktualnej
    > oferty.

    O tak? A co masz lepszego dla mnie na wyjazdy do Polski 2-3 razy
    w roku trwające różnie i nieprzewidywalnie - od tygodnia do miesiąca?

    Na razie używam Orange Free na kartę bo zależy mi głównie na internecie.
    Jak możesz to doradź :-) Ostatnio byłem 2 tygodnie - doładowałem raz
    pustą kartę za 50zł i wydzwoniłem je rozmowami i smsami w tydzień,
    doładowałem znowu za 30zł i zostało na karcie po powrocie do USA 19zł.
    Zostawiłem ją mamie w modemie USB aby internet wykorzystała sobie.

  • 50. Data: 2015-05-12 20:34:23
    Od: h...@g...com

    W dniu czwartek, 7 maja 2015 14:33:05 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > Czy da się jakoś obejrzeć/sprawdzić czy były jakieś nieodebrane połączenia w
    > czasie gdy karta SIM była wyjęta z telefonu przez 2 dni? Bez wkładania karty
    > SIM spowrotem do teleofnu... Np. gdzieś w internecie na MojeOrange czy jakoś
    > tak? Albo jakimś kodem z innego numeru telefonu?
    >
    > I jeszcze jedno: czy jest dostęp do nagranych wiadomości u nich na serwerze
    > z innego telefonu numeru niż własny? Nie wiem, czy można np. wykręcić swój
    > własny numer i jak sie zgłosi automatyczna sekretarka dla mojego numeru to
    > czy można tam wstukać coś aby odsłuchać zdalnie nagrane wcześniej
> [...]

    Czy ktoś dzwonił dowiesz sie jak dzwoniący zostawi wiadomość po syglnale poczty;
    przed nie.

    Co do odsłuchania:
    połączenie pod 501501501 z dowolnego telefonu - połączenie płatne (za wyjątkiem
    połączeń ze swojego numeru), koszt połączenia jak z numerem w Orange zgodny z
    cennikiem oferty, z której Klient korzysta.
    Wtedy po odsłuchaniu powitania należy wpisać numer swojego telefonu
    następnie należy podać pin do poczty głosowej.

    --
    Heniek