  • 1. Data: 2011-10-10 21:35:28
    Temat: wycieraczki motgum czy dipp
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    jakie wycieraczki polecacie? motgum czy dipp ?

    oryginalne valeo przezyły mi 40k km i zaczeły mazac :(

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2011-10-10 22:00:24
    Temat: Re: wycieraczki motgum czy dipp
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    icek2 wrote:

    > Witam,
    >
    > jakie wycieraczki polecacie? motgum czy dipp ?
    >

    > oryginalne valeo przezyły mi 40k km i zaczeły mazac :(

    Moze Alca? Dosc tanie, ale ja nie mam zastrzezen.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 3. Data: 2011-10-10 22:10:14
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-10-10 22:00, Rafał Grzelak pisze:

    > Moze Alca? Dosc tanie, ale ja nie mam zastrzezen.

    Alca z Tesco nadawała się do wyrzucenia (Mondeo MK3) kupione w jakiejś
    promocji z groupona Bosche jakiś Twin (płaskie) są jak na razie bardzo
    dobre.
    W tym samym Mondeo Motgum też się nadawał do wyrzucenia.

    Pozdrawiam !

  • 4. Data: 2011-10-10 22:30:49
    Od: koziel <k...@w...pl>

    Alca z tesco - tez jestem zadowolony i juz od kilku lat w wielu autach
    uzywam. Jak na razie w stosunku cena/jakosc nie znalazlem nic
    lepszego.

    Pozdrawiam,
    Emil.

    GG: 5767314
    http://otomoto.pl/index.php?sect=edit
    http://allegro.pl/uniroyal-ms-plus6-175x65-r14-nowe-
    i1865067898.html

  • 5. Data: 2011-10-10 22:31:43
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "icek2" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > jakie wycieraczki polecacie? motgum czy dipp ?
    >

    > oryginalne valeo przezyły mi 40k km i zaczeły mazac :(

    zawsze uwazałem, ze im droższe tym lepsze, raz kiedyś zmuszony wymienić
    wycieraczkę, która przestała sie spisywać w trasie kupilem w practikerze
    pióro firmy UniPoint.
    Kosztowała 19.90 wiec założylem, ze ma być na dojazd do domu.

    Mam ją już 3 miesiąc i ... nadal pracuje dokładnie tak jak powinna. Jest
    cicha, nie skacze przy dużych prędkościach, dobrze wyciera, nie pozostawia
    smug.
    Wlasnie kupilem drugą bo kolejny bosh odszedł do krainy wiecznych
    deszczy....

    Jakby co - polecam.

    ps. acha - to typ bezprzegubowy

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 6. Data: 2011-10-10 22:54:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "icek2" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > jakie wycieraczki polecacie? motgum czy dipp ?
    >

    > oryginalne valeo przezyły mi 40k km i zaczeły mazac :(

    Motgumy zaczęły skakać po szybie bezpośrednio po założeniu, nie wspominając
    o tym, że jedna nawet założyć się nie dała, bo od razu przyszła w dwóch
    kawałkach.
    Inna sprawa, że ładnie wymienili na nowe dwa razy.

  • 7. Data: 2011-10-11 08:06:14
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Czarek Daniluk* napisał(-a):

    > Alca z Tesco nadawała się do wyrzucenia (Mondeo MK3) kupione w jakiejś
    > promocji z groupona Bosche jakiś Twin (płaskie) są jak na razie bardzo
    > dobre.

    Kupione i założone na wiosnę BOSCH już w poowie lata nadawały się do
    wywalenia. Poprzednio były Alca i takie będą następne.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2011-10-11 08:15:26
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    On 10 Paź, 21:35, icek2 <i...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > jakie wycieraczki polecacie? motgum czy dipp ?

    Dawniej używałem klasycznych motgumów i zawsze byłem zadowolony, ale
    często padają głosy (nawet na PMS), że motgumy "się popsuły".
    Co do dippów, to raz wypróbowałem płaskie, dedykowane do Grande Punto
    i to była totalna porażka. Wycieraczki odstawały na końcach od szyby,
    a ich zaczepy były prawie jak oryginalne, ale to "prawie" spowodowało,
    że ich montaż zamiast 30 sekund zajął mi 30 minut, a i tak nie miałem
    pewności że nie odpadną na autostradzie.
    Nie polecam.

    Pozdrawiam
    MK

  • 9. Data: 2011-10-11 08:34:03
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Użytkownik "Marcin Kiciński" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 10 Paź, 21:35, icek2 <i...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > jakie wycieraczki polecacie? motgum czy dipp ?

    Uzywam plaskich motgumów w Corolli. Pieknie sciagaja i chodza cichutko. Jak
    w nowym Lexusie.

  • 10. Data: 2011-10-11 09:24:33
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "icek2" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > jakie wycieraczki polecacie? motgum czy dipp ?
    >

    > oryginalne valeo przezyły mi 40k km i zaczeły mazac :(

    Motgumy używam od wielu lat i jestem bardzo zadowolony. Chociaż ostatnie
    płaskie które założyłem przez pierwszy dzien lekko hałasowały a potem
    przestały i od roku już nie piszczą i ładnie zbierają. Alca na odwrót. Po
    założeniu rewelacja, potem zaczęły hałasować.