  • 1. Data: 2016-02-03 16:43:55
    Temat: otwór...
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    taka zagadka, jest sobie goldpinik,
    są otwory w pcb... jak zrobić, żeby goldpiny wlutować równo prostopadle?

    wymysliłem,że dam może jakąś grubą płytę dwustronną i zrobie w niej
    otwór (dam wytórni pcb) aby goldpin wchodził na ścisk... tylko trzeba
    policzyć ile ma mieć ten otwór... Ktoś wie może liczył?

  • 2. Data: 2016-02-03 17:13:24
    Temat: Re: otwór...
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > jak zrobić, żeby goldpiny wlutować równo prostopadle?
    Wetknąć je w gniazdo.
    http://www.celtor.pl/upload/pb32s.jpg

    Robert

  • 3. Data: 2016-02-03 17:48:05
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie da rady, odstępy to 140 milsów...

  • 4. Data: 2016-02-03 19:03:33
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > nie da rady, odstępy to 140 milsów...
    No to wlutowywać po 1 szt. Też z gniazdem. Ale wkładać zawsze do
    pierwszego otworu.

    Robert

  • 5. Data: 2016-02-04 00:02:02
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 03-02-2016 17:48, platformowe głupki wrote:
    > nie da rady, odstępy to 140 milsów...

    Dobrze, że zwieracze mam jeszcze sprawne.
    K.

  • 6. Data: 2016-02-04 16:44:10
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    może i sprawne, ale że masz mózg w dupie (tuska) to też cię cieszy?