  • 11. Data: 2004-07-08 13:56:05
    Temat: Re: p.i.komunikaty i CST
    Od: "Kajetan" <kajetan@chrobot..krakow.pl>

    Użytkownik "Denken" <d...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ccj2lk$1dr$1@ftp.idg.com.pl...
    > VoMi7 wrote:

    > TP po prostu upublicznia info o awariach i planowanych pracach na p.i.k
    > czego niektorzy ISP po prostu nie robia. Myslisz ze taki PIONIER, GTS,
    > TE, NETIA, ATMAN czy inni nie maja awarii i planowanych utrudnien w
    > oknie serwisowym (chyba nie trzeba nikogo przekonywac o tym ze rozmiar
    > szkieletu 'pomaga' TP miec wiecej rzeczy do publikowania na p.i.k niz
    > takiemu CDP czy proFuturo - ktos ich kiedys widzial na p.i.k? )

    Futuro ma wlasna grupe, fututro.komunikaty na news.futuro.pl (chociaz fwd na
    pik
    bylby wygodniejszy).

  • 12. Data: 2004-07-08 15:47:57
    Od: "DarekWa" <a...@...stopce>

    Użytkownik "Przemyslaw Frasunek" <v...@f...lublin.pl> napisał w
    wiadomości news:86oemr0xbu.fsf@lagoon.freebsd.lublin.pl...

    | Przeciez p.i.k NIE jest moderowany.

    Ależ oczywiście że jest

  • 13. Data: 2004-07-08 15:55:10
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    DarekWa <a...@...stopce> wrote:

    > Ależ oczywiście że jest

    Moze wiesz przez kogo? :->

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 14. Data: 2004-07-08 17:18:41
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Przemyslaw Popielarski <p...@h...pl> wrote:
    > Moze wiesz przez kogo? :->

    Pan moderuje, Pani moderuje, my moderujemy. Społeczeństwo.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 15. Data: 2004-07-08 17:30:55
    Od: "DarekWa" <a...@...stopce>

    Użytkownik "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl> napisał w wiadomości

    | Moze wiesz przez kogo? :->

    Grupa jest automoderowana :P i odsyłam do
    c.pl

  • 16. Data: 2004-07-08 17:33:36
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Adam Nowacki wrote in news:ccjnbu$m20$1@bialystok.bsk.vectranet.pl:

    > PIONIER: https://cactus.man.poznan.pl/noc/index/noc
    > Awarii tez jest sporo.

    I wygląda to dużo lepiej, niż to co tepsa wysyła na p.i.k.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {6999C0EA-02B9-4DEB-B90D-2807307593AD}

  • 17. Data: 2004-07-08 17:39:27
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "DarekWa" <a...@...stopce> napisał(a):

    > Grupa jest automoderowana

    No przeciez mowie, ze nie jest moderowana.

    c.pl

    Kogo odsylasz?

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 18. Data: 2004-07-08 18:05:33
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On 08 Jul 2004 19:39:27 +0200, Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>
    wrote:

    >No przeciez mowie, ze nie jest moderowana.

    Jeśli jest automoderowana, to *jest* moderowana. Tylko nie ma moderatora.
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 19. Data: 2004-07-08 18:26:08
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> napisał(a):

    > Jeśli jest automoderowana, to *jest* moderowana. Tylko nie ma moderatora.

    Wiem. Podpuszczam z premedytacja, bo utozsamianie automoderacji z
    moderacja typowa dla innych grup jest, jak dla mnie, nadinterpretacja.

  • 20. Data: 2004-07-09 07:26:50
    Od: Denken <d...@i...com.pl>

    Grzegorz Podsiadło wrote:

    > I wygląda to dużo lepiej, niż to co tepsa wysyła na p.i.k.

    Moze i lepiej wyglada jednak p.i.k w wersji gdzie masz komunikaty razem
    jest znacznie bardziej uzyteczne niz ganianie po kilku serwerach
    (nntp/http)....

    Jednak IMO nie kazdy ISP ma tyle odwagi zeby swoje komuniktay podawac
    publicznie - jesli juz to wydaje je do znanej sobie grupki wlasnych
    klientow... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysztof Ceglinski