  • 21. Data: 2004-07-09 07:42:52
    Temat: Re: p.i.komunikaty i CST
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Denken <d...@i...com.pl> wrote:

    > TP po prostu upublicznia info o awariach i planowanych pracach na p.i.k
    > czego niektorzy ISP po prostu nie robia. Myslisz ze taki PIONIER, GTS,
    > TE, NETIA, ATMAN czy inni nie maja awarii i planowanych utrudnien w
    > oknie serwisowym (chyba nie trzeba nikogo przekonywac o tym ze rozmiar
    > szkieletu 'pomaga' TP miec wiecej rzeczy do publikowania na p.i.k niz
    > takiemu CDP czy proFuturo - ktos ich kiedys widzial na p.i.k? )

    Ja widzialem, ATMANa. :>

    --
    *[ ŁT ]*

  • 22. Data: 2004-07-09 08:51:29
    Od: m...@n...pl

    Denken <d...@i...com.pl> wrote:
    > Jednak IMO nie kazdy ISP ma tyle odwagi zeby swoje komuniktay podawac
    > publicznie - jesli juz to wydaje je do znanej sobie grupki wlasnych
    > klientow... ;)
    jakiej odwagi? Slyszales zeby jakakolwiek firma podawala informacje o
    wpadkach, zaby jakis bank chwalil sie problemami z systemem
    informatycznym, a isp informowal o awariach?

    To sa firmy, ktore zarabiaja pieniadze i to jest glownym motorem ich
    dzialan. Jesli jest szansa ze takie komunikaty moga podwazyc zaufanie do
    nich, nikt nie bedzie dzielil sie informacjami i wpadkach, bo to nie
    logiczne , bo nie jest w interesie tych firm.

    Tak ciezko to zrozumiec?

    pz
    maz

    --
    http://mazek.netsync.pl/ ::: nic-hdl: MM3380-RIPE
    GnuPG 6687 E661 98B0 AEE6 DA8B 7F48 AEE4 776F 5688 DC89

  • 23. Data: 2004-07-09 09:05:23
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@S...net>

    W artykule <ccli9s$3eb$1@lt.wsisiz.edu.pl> Lukasz Trabinski napisał(a):

    > Ja widzialem, ATMANa. :>

    Nie do końca ja pamiętam przynajmniej jedną bez śladu na p.i.k.

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 24. Data: 2004-07-09 09:10:49
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    m...@n...pl wrote:

    > jakiej odwagi? Slyszales zeby jakakolwiek firma podawala informacje o

    Odwagi. Normalnej. Do informowania o problemach.

    > wpadkach, zaby jakis bank chwalil sie problemami z systemem

    Wpadkach? Rozmawialiśmy o awariach.

    > informatycznym, a isp informowal o awariach?

    Jak widać po dyskusji - firmy to robią, jednak w mocno zawężonym gronie.
    Oczywiście są też firmy, które tego w ogóle nie robią. Może się wstydzą
    swojego PR-u?

    > Tak ciezko to zrozumiec?

    Imho przesadzasz.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 25. Data: 2004-07-09 09:29:22
    Od: Maciej Bebenek <m...@U...TO.komorka.org>

    m...@n...pl wrote:

    > jakiej odwagi? Slyszales zeby jakakolwiek firma podawala informacje o
    > wpadkach, zaby jakis bank chwalil sie problemami z systemem
    > informatycznym, a isp informowal o awariach?

    Banków w ogóle proponuję nie brać pod uwagę - w końcu p.i.p. traktuje o
    operatorach. Tak, są tacy operatorzy, którzy informują zarówno o
    planowanych przerwach, jak i tych nieplanowanych

> [...]
    > nich, nikt nie bedzie dzielil sie informacjami i wpadkach, bo to nie
    > logiczne , bo nie jest w interesie tych firm.

    Istnieje pojęcie uczciwości w biznesie. Stanowisko, które Ty
    reprezentujesz jest niestety typowe dla polskiej mentalności biznesu
    "łona bi prowajder". Niestety, coraz bardziej powszechnego ;-(

    Na zdecydowane potępienie natomast zasługuje fakt, że użytkownik (myśle
    o tych duzych, nie o nerwostatowcach) informuje sowjego dużego operatora
    o problemach w jego sieci. Ostatnio miałem takie przypadki z często tu
    opisywanym operatorem na trzy litery...

    > Tak ciezko to zrozumiec?

    Rozróżnij marketing i PR od współpracy biznesowej. Jeżeli uda Ci się
    pokonać tę barierę, reszta pójdzie łatwo

    M.

  • 26. Data: 2004-07-09 09:48:34
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):
    > Odwagi. Normalnej. Do informowania o problemach.
    > Wpadkach? Rozmawialiśmy o awariach.
    > Jak widać po dyskusji - firmy to robią, jednak w mocno zawężonym gronie.

    Zgadzam się zupełnie, ale chciałem taką dygresję - w gronie moich znajomych
    znalazły się sytuacje, kiedy po przeczytaniu kilku postów z p.i.k np. o
    problemach/przerwach w działaniu serwera news*gazeta*pl, przestali z niego
    korzystać. Normalni ludzie. Żadni tam Informatycy, Administratorzy,...

    --
    Rafal.Doroszkiewicz
    mailto:ja(at)vast.net.pl

  • 27. Data: 2004-07-09 11:02:10
    Od: m...@n...pl

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:
    > Odwagi. Normalnej. Do informowania o problemach.

    Czy my rozmawiamy o realnym swiecie czy o utopii?

    > Wpadkach? Rozmawialiśmy o awariach.
    Awaria jest wpadka, na kazda awarie dany operator powinien byc
    przygotowany. Czy ma na to finanse to jest inna sprawa.

    > Jak widać po dyskusji - firmy to robią, jednak w mocno zawężonym gronie.

    I w bardzo malym zakresie, w takim ktory nie bedznie narazal zaufania do
    firmy X.

    > Imho przesadzasz.

    i tam;) Kiedy w gre wchodza pieniadze, duze pieniadze, nikt nie bedzie
    sie kierowal dobrym smakiem, tym co sie robic powinno, nie powinno, liczy
    sie ostateczny rachunek i zmieszczenie sie w granicach obowiazujacego prawa.
    Jesli cos sprzyja podwyzszeniu ostatecznego wyniku to sie idzie w tym
    kierunku, jesli moze to zagrozic reputacji firmy to sie tego nie robi.

    pz
    maz

  • 28. Data: 2004-07-09 11:06:24
    Od: m...@n...pl

    Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org> wrote:

    > Rozróżnij marketing i PR od współpracy biznesowej. Jeżeli uda Ci się
    > pokonać tę barierę, reszta pójdzie łatwo

    Kazdy duzy operator informuje swoich klientow o stanie swojej
    sieci/pracach w niej wykonywanych. Szczatkowe informacje jakie pojawiaja
    sie na pik nie sa odzwierciedleniem rzeczywistej pracy sieci. Sa to
    inforamcje te, ktore maja sie pojawic i ktore nie zaszkodza firmie XY.

    Era socjalizmy i dobrych uczynkow minela, stety/niestety jestesmy w
    kapitalizmie a tu licza sie glownie pieniadze.

    pz

  • 29. Data: 2004-07-09 11:25:22
    Od: Maciej Bebenek <m...@U...TO.komorka.org>

    m...@n...pl wrote:

    > Era socjalizmy i dobrych uczynkow minela, stety/niestety jestesmy w
    > kapitalizmie a tu licza sie glownie pieniadze.

    Hmmm... A ja pamiętam czasy, kiedy informacje o klęskach żywiołowych
    ukazywały sie dopiero wtedy, gdy zatwierdziło je biuro polityczne pewnej
    partii. To w koncu ten socjalizm już był czy dopiero jest?
    ;-)

    M.

  • 30. Data: 2004-07-09 11:41:27
    Od: m...@n...pl

> [...]
    > ukazywały sie dopiero wtedy, gdy zatwierdziło je biuro polityczne pewnej
    > partii. To w koncu ten socjalizm już był czy dopiero jest?

    Socjalizm sie skonczyl, biuro polityczne sie rozdrobnilo;) No coz sam
    jod pilem 1V nie wiadomo po jaka chorobe, ale to juz oftopik zupelny.

    pz