    From: "p47" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: padł staruszek- pytanie
    Date: Tue, 7 Jul 2009 02:09:51 +0200

    W moim staruszku mam 2 szt. pamieci RAM (o różnych wielkościach). W pewnym
    momencie zauważyłem przymulenie PC-ta, przy
    uruchamianiu okazało się, ze tylko jedna z nich pracuje. Zamieniając pamieci
    fizycznie miejscami stwierdziłem, ze przyczyna tych objawów leży nie w
    pamieciach, ale prawdopodobnie w jednym ze złącz banków pamieci, albo w
    samym banku bo komputer widział dowolną pamięc w jednej lokalizacji.
    Oczywiście dociskałem (ale nie przesadnie mocno) pamięci, na co komputer
    przestał je w ogóle widziec, co sygnalizował przy starcie ciągłym gwizdem.
    Próbowałem wystartowac tak kilka razy po czym gwizd ustał, ale komputer
    wprawdzie pozornie startuje (tj pracuje, wiatraki kreca się) ale ekran stał
    się czarny, nic na nim nie dzieje się, najwyraźniej nie bootuje się.
    Jakies pomysły? -Pomysł oczywisty już zrealizowałem tj kupiłem nowy
    PC-et;-), ale na starym mam zapisane sporo cennych info, które chciałbym
    odzyskać więc wolałbym go uruchomić.