  • 11. Data: 2009-07-20 23:00:38
    Temat: Re: padł staruszek- pytanie
    Od: "p47" <g...@w...pl>

    news:h2u281.5l8.0@poczta.onet.pl...
    > "p47" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> wrote in message
    >
    > Jeszcze prostsza metoda, bez zakupu "ramki" to zakup adaptera IDE-USB
    > jak ten: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1
    90317748761
    > i bez rozbierania zaplombowanego peceta będziesz mieć dostęp do dysku.
    > Na 24 zł Cię stać? ;-)

    Stać mnie było, a więc skorzystałem z powyzszej rady (dziekuję) i właśnie
    zainstalowałem to urządzenie.
    Powstał następny problem, a mianowicie stary dysk podzielony był na 2
    partycje,- niestety w tej ramce "widac" tylko jedną.
    Jak zmusic dysk do pokazania obu partycji (albo zmieniać pokazywaną)?

    p47

  • 12. Data: 2009-07-21 06:12:30
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 21.7.2009, p47 napisał(a):

> [...]
    > partycje,- niestety w tej ramce "widac" tylko jedną.
    > Jak zmusic dysk do pokazania obu partycji (albo zmieniać pokazywaną)?

    IMO coś jest nie tak z danymi na dysku. To nie wina sprzętu.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/