  • 41. Data: 2024-02-19 17:28:44
    Temat: Re: parkowanie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.02.2024 o 06:57, J.F pisze:

    > Wroclaw kupił samochody do kontroli. Jedzie taki z kamerami
    > i sprawdza wszystko po drodze.

    U nas też. Zastanawiam się jak odróżnia wyznaczone miejsca parkingowe od
    na przykład nielegalnych:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 42. Data: 2024-02-19 18:28:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Feb 2024 17:28:44 +0100, Shrek wrote:

    > U nas też. Zastanawiam się jak odróżnia wyznaczone miejsca parkingowe od
    > na przykład nielegalnych:P

    Moze postój gdziekolwiek w strefie jest płatny :-)

    Ciekawe raczej czy i jak unikają tych, co sie zatrzyymali na moment ..
    a dowodu kierowca nie ma, ze stał tylko 10s ...

    J.

  • 43. Data: 2024-02-19 19:06:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.02.2024 o 18:28, J.F pisze:

    > Moze postój gdziekolwiek w strefie jest płatny :-)

    No właśnie nie. Miejsce musu byćwyznaczone i oznakowane żeby można było
    pobierać opłaty. Międzyinnymi z tego wynika znakoza ze znakami parkingu
    zo chwila - bez oznakowania pionowego nie można pobierać opłat. Jak
    parkujesz na nielegalu to opłat za parkowanie pobierać nie można - co
    najwyżej mandatować. Co zresztą jest często widoczne - pierwsze
    zapełniają się miejsca "nielegalne", bo w praktyce są darmowe.

    > Ciekawe raczej czy i jak unikają tych, co sie zatrzyymali na moment ..
    > a dowodu kierowca nie ma, ze stał tylko 10s ...

    Przejeżdzają dwa razy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 44. Data: 2024-02-19 20:05:27
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-02-18 o 19:49, Shrek pisze:

    > Chyba żartujesz?

    Nie.

  • 45. Data: 2024-02-19 21:24:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.02.2024 o 20:05, cef pisze:

    > Nie.

    No nie wiem. U nas właśnie tak działa i nikt z tego powodu marszu na
    ratusz nie robi.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!