  • 31. Data: 2024-02-15 19:50:49
    Temat: Re: parkowanie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 12 Feb 2024 20:15:01 +0100, w <uqdqnm$ia9$1$cef@news.chmurka.net>, cef
    <c...@i...pl> napisał(-a):

    > Miasta w ogóle nie interesuje konkretne miejsce parkingowe.
    > Opłata jest za parkowanie, na karcie kodowana jest tylko dzielnica,
    > więc teoretycznie właściciei takiego abonamentu z Pięknej może
    > parkować na Krzykach.

    Czekaj, to jak zamelduję się na Starym Mieście, to dostanę kartę 100zł/rok na
    całe Stare Miasto?

  • 32. Data: 2024-02-16 10:25:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Feb 2024 19:50:49 +0100, r...@k...pl wrote:

    > Czekaj, to jak zamelduję się na Starym Mieście, to dostanę kartę 100zł/rok na
    > całe Stare Miasto?

    Chyba nie

    https://www.zdium.wroc.pl/parkowanie/rodzaje-i-wzory
    -abonamentow-ssp/

    na jedną podstrefę

    Ale mozesz kupic abo C
    https://www.zdium.wroc.pl/parkowanie/zasady-nabywani
    a-i-wymiany-abonamentow-w-spp/abonament-c/

    2000zł rocznie za wszyskie dawne strefy C, obecnie SPP,
    czyli te dalsze od centrum.
    Centrum to ŚSPP :-)

    No cóż - drozej niż miesięczny na KM :-)

    Trzeba se kupic elektryka, lub jakąś oszczedną hybryde, albo auto
    zagazować ... CNG.

    https://www.zdium.wroc.pl/parkowanie/zasady-nabywani
    a-i-wymiany-abonamentow-w-spp/abonament-nea-dla-poja
    zdow-niskoemisyjnych-wazny-na-obszarze-a-sspp/

    J.

  • 33. Data: 2024-02-18 08:09:41
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-02-15 o 19:50, r...@k...pl pisze:

    > Czekaj, to jak zamelduję się na Starym Mieście, to dostanę kartę 100zł/rok na
    > całe Stare Miasto?

    Na początku było dzielnicami, ale teraz jest podział na podstrefy,
    co i tak niewiele zmienia, bo znajomy mieszka na Piaskowej i zdarza mu
    się parkować
    w różnych strefach, bo tam gdzie mieszka nie ma już miejsca - musiałbym
    spytać
    czy ktoś to wyłapuje i z jakim skutkiem.

  • 34. Data: 2024-02-18 08:12:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.02.2024 o 08:09, cef pisze:

> [...]
    > spytać
    > czy ktoś to wyłapuje i z jakim skutkiem.

    W DC kiedyś jak miałeś identyfikator to jak nie zwróciłeś uwagi
    kontrolerów to w sumie mogłeś parkować w całym mieście. Teraz kontrolują
    automatycznie po numerach rejestracyjnych więc system wie gdzie możesz
    parkować i wyłapuje z automatu (przynajmniej tak zakładam).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 35. Data: 2024-02-18 15:52:16
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-02-18 o 08:12, Shrek pisze:

> [...]
    > automatycznie po numerach rejestracyjnych więc system wie gdzie możesz
    > parkować i wyłapuje z automatu (przynajmniej tak zakładam).

    I ciekawe co mi zrobią jak powiem, że przyjechałem wieczorem do domu i
    nie było
    miejsca do parkowania i to było pierwsze wolne (poza dopuszczalną strefą)

    Nauczony doświadczeniem we Wrocławiu nie umawiam się w miejscach gdzie
    nie da się zaparkować (choć czasami jest to trudne nawet pod Magnolią)
    albo są
    jakieś płatne parkingi

  • 36. Data: 2024-02-18 16:54:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.02.2024 o 15:52, cef pisze:

    > I ciekawe co mi zrobią jak powiem, że przyjechałem wieczorem do domu i
    > nie było
    > miejsca do parkowania i to było pierwsze wolne (poza dopuszczalną strefą)

    Wezwanie do zapłaty - a na co liczyłeś?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 37. Data: 2024-02-18 18:56:37
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-02-18 o 16:54, Shrek pisze:

    > Wezwanie do zapłaty - a na co liczyłeś?

    Odwołam się i niech spróbują to wyegzekwować,
    media by ich zgniotły.

  • 38. Data: 2024-02-18 19:49:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.02.2024 o 18:56, cef pisze:

    > Odwołam  się i niech spróbują to wyegzekwować,
    > media by ich zgniotły.

    Chyba żartujesz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 39. Data: 2024-02-19 06:57:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 18 Feb 2024 08:09:41 +0100, cef wrote:

> [...]
    > spytać
    > czy ktoś to wyłapuje i z jakim skutkiem.

    Wroclaw kupił samochody do kontroli. Jedzie taki z kamerami
    i sprawdza wszystko po drodze.

    Tak przy okazji - pierwszy raz jak to widziałem, to były znaki
    parkingu, ponizej tabliczka "Płatny", a na tym napisie pasek czerwonej
    folii. No i parkomaty zafoliowane.

    Tydzien później paska folii juz nie było.

    A wczoraj, kolejny tydziem później, widze tabliczki
    "obowiązuje od 20 II ".

    Ale to na jednej ulicy, na drugiej tabliczek nie ma.

    J.

  • 40. Data: 2024-02-19 07:02:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 18 Feb 2024 15:52:16 +0100, cef wrote:

> [...]
    >
    > Nauczony doświadczeniem we Wrocławiu nie umawiam się w miejscach gdzie
    > nie da się zaparkować (choć czasami jest to trudne nawet pod Magnolią)

    A teraz SPP to juz z pół miasta obejmuje.
    Trzeba spytac kandydatów na radnych, kiedy wprowadzą w całym mieście.

    :-)

    J.