  • 1. Data: 2009-04-01 12:22:48
    Temat: pendrive z zabezpieczeniem
    Od: "Norbird" <n...@p...com>

    Denerwuje mnie gdy ciągle łapie wirusy, bo wkładam go we wszystkie
    dziurki znajomych. Są jeszcze jakieś pendrivy z blokadą zapisu, jak w
    dyskietkach?

  • 2. Data: 2009-04-01 12:30:05
    Temat: Re: pendrive z zabezpieczeniem
    Od: "Jacek W." <j...@t...com.NO-SPAM.pl>

    Użytkownik "Norbird" <n...@p...com> napisał w wiadomości
    > Denerwuje mnie gdy ciągle łapie wirusy, bo wkładam go we wszystkie dziurki
    > znajomych. Są jeszcze jakieś pendrivy z blokadą zapisu, jak w dyskietkach?

    Np. ta seria
    http://www.komputronik.pl/Pamiec_Flash/PQI_CoolDrive
    _U_339_8_GB/pelny,id,52226,s,1/
    ma na "pupci" mały przełącznik uniemożliwiający zapis.

    J.W.

  • 3. Data: 2009-04-01 13:09:17
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Jacek W." <j...@t...com.NO-SPAM.pl> writes:

    > Np. ta seria
    > http://www.komputronik.pl/Pamiec_Flash/PQI_CoolDrive
    _U_339_8_GB/pelny,id,52226,s,1/
    > ma na "pupci" mały przełącznik uniemożliwiający zapis.

    Jakiś mały wybór tych z przełącznikami.

    Jeszcze na upartego można kupić kartę SD z czytnikiem w kształcie
    pendrajwa...

    MJ

  • 4. Data: 2009-04-01 14:47:09
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Norbird" <n...@p...com> napisał w wiadomości
    > Denerwuje mnie gdy ciągle łapie wirusy, bo wkładam go we wszystkie dziurki
    > znajomych. Są jeszcze jakieś pendrivy z blokadą zapisu, jak w dyskietkach?

    md autorun.inf
    md (litera pena):\autorun.inf\con\

    zaden trojan czegos takiego nigdy nie ruszy. Pamiętajmy tylko żeby sobie
    takie katalogi pozakładać po formacie pena.

  • 5. Data: 2009-04-01 16:21:44
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Doxent pisze:

    > md (litera pena):\autorun.inf\con\

    Takie rzeczy to chyba tylko pod Linuksem? Żaden potomek DOS-a
    do Visty włącznie nie utworzy podkatalogu o nazwie con.

    T.

  • 6. Data: 2009-04-01 17:45:24
    Od: Leszek Zur <l...@t...eu.org.USUNTO>

    Norbird pisze:
    > Denerwuje mnie gdy ciągle łapie wirusy, bo wkładam go we wszystkie
    > dziurki znajomych. Są jeszcze jakieś pendrivy z blokadą zapisu, jak w
    > dyskietkach?

    http://www.modecom.pl/products.php?categoryId=17
    modele Speedy, Cosmo i Prestige

    Leszek

  • 7. Data: 2009-04-01 17:51:52
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Tomasz Finke" <t...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
    > Takie rzeczy to chyba tylko pod Linuksem? Żaden potomek DOS-a
    > do Visty włącznie nie utworzy podkatalogu o nazwie con.

    tak samo jak:
    CON, PRN, AUX, CLOCK$, NUL, COM0-COM9, LPT0-LPT9
    ale juz np. "md con\\" zadziala bez problemow

  • 8. Data: 2009-04-01 20:05:17
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Finke" <t...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

    > Takie rzeczy to chyba tylko pod Linuksem? Żaden potomek DOS-a
    > do Visty włącznie nie utworzy podkatalogu o nazwie con.

    Mi utworzyl bez problemu.

  • 9. Data: 2009-04-03 23:58:38
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 1 Apr 2009 14:22:48 +0200, "Norbird" <n...@p...com>
    wrote:

    >Denerwuje mnie gdy ciągle łapie wirusy, bo wkładam go we wszystkie
    >dziurki znajomych.

    no bo jak sie "wklada" do kazdej "dziurki" to sie nie dziw!

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2009-04-07 21:38:05
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    > md autorun.inf
    > md (litera pena):\autorun.inf\con\
    >
    > zaden trojan czegos takiego nigdy nie ruszy. Pamiętajmy tylko żeby
    > sobie takie katalogi pozakładać po formacie pena.

    sa programu tego typu, ktore niby twoarza taki autorun.inf ktorego za chu chu
    nie nadpisze robal.

    Inna sprawa - miec wylaczony autorun (zreszta po co to komu, ostatnio wkladalem
    plytke CD moze miesiac temu) w systemie.

    No i tak na dobra sprawe, autorun zabezpieczymy ale jak robal namiesza w EXE na
    pen drive a my to pozniej sobie w domu odpalimy?

    Nie tak glupi pomysl z blokada zapisu typu sprzetowego ma zakladajacy ten
    watek.