  • 1. Data: 2009-04-01 12:31:57
    Temat: KVM z myszka bezprzewodowa Logitech MX610
    Od: "M...@g...com" <M...@g...com>

    Witam

    Mysle o zakupie przelacznika KVM. Mam klawiature Microsoft Office PS2/
    USB oraz myszke Logitech LX610. Dla niezorientowanych: nadajnik jest w
    malym urzadzeniu podlaczanym bezposrednio do USB. Jestem przywiazany
    do tej myszki i nie chcialbym jej zmieniac. Czy ktos ma doswiadczenie
    w podobnych sytuacjach? Czy taka myszka (lub podobna) bedzie poprawnie
    wspolpracowala z KVM? Czy nie bedzie problemow (pewnie nie) ze
    specjalizowanymi sterownikami?

    Mirek

  • 2. Data: 2009-04-01 14:29:03
    Temat: Re: KVM z myszka bezprzewodowa Logitech MX610
    Od: "Washi" <s...@n...pl>

    Uzytkownik <M...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...
    Czy taka myszka (lub podobna) bedzie poprawnie
    > wspolpracowala z KVM? Czy nie bedzie problemow (pewnie nie) ze
    > specjalizowanymi sterownikami?

    Nie powinno byc problemow, ale moze dla pewnosci zabierz myszke do sklepu i
    sprawdz z przelacznikiem.

    Washi
    --
    Porozmawiajmy o wirtualizacji
    -> http://www.virtual-it.pl/

  • 3. Data: 2009-04-03 07:25:17
    Od: "M...@g...com" <M...@g...com>

    > Nie powinno byc problemow, ale moze dla pewnosci zabierz myszke do sklepu i
    > sprawdz z przelacznikiem.

    Sprawdzilem w pracy i .... dziala!

    Mirro