  • 1. Data: 2011-09-19 20:35:36
    Temat: permamentna inwigilacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    http://moto.gadu-gadu.pl/5648756619737448561/zlodzie
    je-aut-nie-maja-szans1

    J.

  • 2. Data: 2011-09-19 20:44:59
    Temat: Re: permamentna inwigilacja
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-19 20:35, J.F pisze:

    > http://moto.gadu-gadu.pl/5648756619737448561/zlodzie
    je-aut-nie-maja-szans1
    Ale o co chodzi :-) ? Te kamery w moim mieście to już od kilku lat są na
    drogach wylotowych zamontowane i nikomu to nie przeszkadza, a wręcz
    spowodowało spadek kradzieży aut do zera -
    http://www.jaw.pl/video/show/11348
    Złapano też kilku przestępców poszukiwanych listami gończymi, odzyskano
    skradzione auta itp.
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2011-09-19 20:53:48
    Od: PiteR <e...@z...pl>

    na ** p.m.s ** Gabriel'wilk' pisze tak:

    > Ale o co chodzi :-)

    No właśnie. Niby jak to działa? Dwójka dyżurna siedzi całą dobę w
    pogotowiu przy każdym z wylotów by rzucić się w pościg? To na lawecie
    juz nie można wywieźć auta czy w TIRze?

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 4. Data: 2011-09-19 20:55:28
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-19 20:53, PiteR pisze:

    > No właśnie. Niby jak to działa? Dwójka dyżurna siedzi całą dobę w
    > pogotowiu przy każdym z wylotów by rzucić się w pościg? To na lawecie
    > juz nie można wywieźć auta czy w TIRze?

    Miasto na głównych ulicach i osiedlach również jest monitorowane
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2011-09-20 16:39:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gabriel'wilk'" napisał w wiadomości
    je-aut-nie-maja-szans1
    >Ale o co chodzi :-) ?

    W zasadzie o nic, ot tak informuje.
    Kogutek sie ucieszy, Skynet przeciez zawsze przepowiadal :-)

> [...]
    > spowodowało spadek kradzieży aut do zera -
    > http://www.jaw.pl/video/show/11348
    >Złapano też kilku przestępców poszukiwanych listami gończymi,

    Srednio mi sie chce w to wierzyc, bo co z tego ze rejestruja - z tego
    tylko wynika ze w ktora strone auto odjechalo. Plus niewyrazna
    podobizna zlodzieja ... byc moze w czapeczce. Dziwne ze sie wsrod
    zlodziei nie roznioslo - co to za problem tablice podmienic przed
    wyjazdem.

    Poszukiwanych zlapali ? To co - siedza tam i patrza sobie po tych
    niewyraznych podobiznach, moze akurat kogos sie rozpozna ?
    Czy poszukiwani czesto jezdza skradzionymi pojazdami ?

    Czy to i tacy poszukiwani - jest imie, nazwisko, adres, nr posiadanego
    pojazdu, jak kamera wypluje ze wjezdza taki po poludniu do miasta, to
    patrol jedzie pod dom i lapie pod drzwiami :-)
    No dobra, moze pluje wczesniej, patrol z pobocza rusza i sledzi az do
    miejsca zamieszkania - nie mylic z zameldowania.

    J.

  • 6. Data: 2011-09-20 22:09:34
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > No dobra, moze pluje wczesniej, patrol z pobocza rusza i sledzi az do
    > miejsca zamieszkania - nie mylic z zameldowania.

    Jasne. Tak się cieszę że ogonkiem merdam. Skynet to odpowiedź na
    zapierdajających burków co się z łańcuchów pourywali. Żeby tylko zapierdalali.
    Wymyślili sobie że każde zdarzenie to wypadek. To jeżdzą jak by jutra miało
    nie być i walą we wszystko co na drodze. Najmniej mi pasuje Skynet. Z natury
    nie jeżdżę na przeglądy. Bo to fikcja mająca na celu wyrwanie mojej kasy. Jak
    wbiją do Skynetu numery samochodów z ważnymi przeglądami to będę musiał
    wydawać co rok kasę, bo mandatami po 5 dych mnie wykończą.

  • 7. Data: 2011-09-21 10:25:14
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-20 22:09, kogutek pisze:

> [...]
    > wbiją do Skynetu numery samochodów z ważnymi przeglądami to będę musiał
    > wydawać co rok kasę, bo mandatami po 5 dych mnie wykończą.

    Jakimi mandatami po 5 dych? Przyjadą lawetą po twój samochód i sami
    zaholują do stacji.

    Zresztą już teraz OIDP w CEPiKu jest informacja czy auto ma ważny przegląd.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi