  • 11. Data: 2010-10-11 13:02:35
    Temat: Re: [piątek] Tankowanie na dobry początek tygodnia :-)
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 10.10.2010 23:06, venioo pisze:
    > A mnie sie podobalo, moj pies bez instruktazu by szybciej zatankowal i
    > zaplacil.

    Ta babka zapewne bez instruktarzu też by szybciej zatankowała. Jak się
    czeka z każdą czynnością na potwierdzenie od faceta który za nią myśli
    to potem efekt taki jak na tym filmiku. Druga sprawa że była wystraszona
    bo najwyraźniej z benzyną nie miała nigdy do czynienia i nie widzę w tym
    nic dziwnego.

  • 12. Data: 2010-10-12 22:12:45
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Bartosz 'Seco' Suchecki* wrote in <news:i8suni$cnf$1@inews.gazeta.pl>:
    > http://www.sadistic.pl/kobieta-tankuje-vt52687.htm
    > Jak było, obejrzę za karę dwa razy jak Dzidek gasi beemkę ;-)
    > Seco

    Jak dla mnie to jedynym żenującym elementem w tym filmie był koleś mówiący
    "wyciąg", "podciąg" i inne formy gramatyczne rodem z obory...

    pozdr, rdx
    --
    5 powodów z jakich fotoradary pogarszaja bezpieczeństwo - http://bit.ly/9Rwy2X

  • 13. Data: 2010-10-13 12:46:22
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "MarcinJM" <m...@i...pl> wrote in message

    > Ale dupeczka fajna, madra nie musi byc :)

    Moze i fajna, ale chlop jej kilka minut tlumaczy, gdzie ma wlozyc, a durna i
    tak nachlapie na podloge..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 14. Data: 2010-10-19 13:49:08
    Od: "[Cichy]" <c...@i...pl>

    > A mnie sie podobalo, moj pies bez instruktazu by szybciej zatankowal i
    > zaplacil.

    Taaa, jasne, a Ty jestes ekspertem w kazdej dziedzinie (jak wiekszosc
    Polakow).

    No i co z tego, ze kobieta sie nie zna na tym ??
    Ty jak pierwszy raz wsiadles za kierownice, to od razu spokojnie pojechales,
    jak pierwszy raz otworzyles maske samochodu, to od razu wiedziales bez
    patrzenia co gdzie jest, jakby ktos rozkrecil silnik do najmniejszego
    elementu, to z zamknietymi oczami bys skrecil go...(nawet odrzutowy) bez
    pomocy kogo/czegokolwiek.

    Wymieniac dalej ??

    Mysle ze masz teraz glupia mine...ale przeciez nie nie Ty, Ty sie na
    wszystkim znasz.

    Fizyka nuklearna ?? phiiii w malym paluszku.

    Ciekawe jakby np tacy fizycy z Ciebie zlewali jakby ktos z Tobą w roli
    glownej nakrecil filmik odnosnie tej dziedziny :)

    Pozdrawiam.

  • 15. Data: 2010-10-19 13:52:41
    Od: "[Cichy]" <c...@i...pl>

    > Moze i fajna, ale chlop jej kilka minut tlumaczy, gdzie ma wlozyc, a durna
    > i tak nachlapie na podloge..

    A no dlatego nachlapala, ze mistrzunio kazal jej podniesc pistolet o dolac
    do pelna, jej wina ??
    Zrobila co kazal.

    Nie wiedziala (ba sam koles nie pomyslal), ze w rurce pistoletu moze byc
    jeszcze w cholere paliwa (jak na taki maly zbirniczek).

    Pozdrawiam.

  • 16. Data: 2010-10-19 14:12:12
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "[Cichy]" <c...@i...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Nie wiedziala (ba sam koles nie pomyslal), ze w rurce pistoletu moze byc
    > jeszcze w cholere paliwa (jak na taki maly zbirniczek).

    To taki zart z nutka erotyzmu byl. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 17. Data: 2010-10-19 14:33:35
    Od: "[Cichy]" <c...@i...pl>

    Wiesz..., emotikona nie widze :)

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2010-10-19 18:42:52
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-10-19 13:49, [Cichy] pisze:

> [...]
    >
    > Ciekawe jakby np tacy fizycy z Ciebie zlewali jakby ktos z Tobą w roli
    > glownej nakrecil filmik odnosnie tej dziedziny :)

    Po primo: jak sie na czyms nie znam to nie robie z siebie idioty na
    filmikach.
    Secundo: co do tankowania to na skuterkach 12-letnie dzieciaki
    przyjezdzaja zatankowac i sobie radza, a nawet dziecko z przedszkola wie
    ze trzeba isc zaplacic.
    P.S. Nie twierdze, ze kazdy musi sie znac na wszystkim, ale to sa
    elementarne sprawy, gdzie nawet zbyt mocno nie trzeba szarych komorek
    wysilac zeby wymyslec jak sie tankuje. W najgorszym wypadku wystarczy
    podpatrzec jak to robi 1-2 kierowcow wczesniej.

    --
    venioo
    GG:198909