  • 1. Data: 2010-10-10 08:59:13
    Temat: Pompa paliwa - szukam informacji
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    Witam,

    Potrzebuję pompki do przepompowywania 'cieczy spożywczych' :)
    Różne warianty brałem pod uwagę, aż w końcu zainteresowałem się
    pompami paliwa.

    Jak to jest np. z pompk? do cienko-cienko ? Czy ona jest napędzana
    mechanicznie, czy elektrycznie ?

    Czy generalnie te pompy s? samozasysaj?ce ? I jakie daj? ci?nienie ?
    urz?dzał by mnie 1 bar (jedna atmosfera) i wydajno?ć 5-10 litrów
    na minutę.

    Możecie co? doradzić ?

    Sorka za poprzedni post ze złą datą - coś mi się w kompie poprzestawiało.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 2. Data: 2010-10-10 13:08:04
    Temat: Re: Pompa paliwa - szukam informacji
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-10-10 08:59, pluton wrote:
> [...]
    >
    > Możecie co? doradzić ?
    >

    > Sorka za poprzedni post ze złą datą - coś mi się w kompie poprzestawiało.

    jeszcze coś z kodowaniem Ci sie przestawiło

    pomyśl nad pompą ogrodową - tylko pytanie co to za ciecz spożyczwa?
    mleko, czy olej rzepakowy?
    pompa musi być rozbieralna tj. musisz mieć możliwość jej wyczyszczenia

  • 3. Data: 2010-10-16 19:57:05
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > pomyśl nad pompą ogrodową - tylko pytanie co to za ciecz spożyczwa?
    > mleko, czy olej rzepakowy?
    > pompa musi być rozbieralna tj. musisz mieć możliwość jej wyczyszczenia

    etanol w roznych stezeniach. wystarczy pzeplukanie.

    --
    pozdrawiam
    Nullification