  • 41. Data: 2010-06-26 17:30:33
    Temat: Re: [piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    Do pojezdzenia to:
    Omega Lotus
    Safrane Biturbo
    Mustang Shelby GT500
    Dodge Charger
    G500
    HMMWV

    Na wlasnosc poprosze Cadillaca Escalade ew. Lincolna Mark LT i Jaguara
    E-Type

    szwagier

  • 42. Data: 2010-06-26 20:08:39
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Moj sasiad trzyma pod blokiem RS6 MTM. To dopiero miazga.

    Zdecydowanie. Kupić RS6MTM i mieszkać w bloku... ;) No chyba, że to jakiś
    super ekstra luksusowy blok z mieszkaniami po 100 metrów, a "pod blokiem"
    oznacza w podziemnym garażu ;)

    Jurand.

  • 43. Data: 2010-06-27 16:56:40
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    szwagier <k...@p...fm> napisał(a):

    > Do pojezdzenia to:
    > Omega Lotus
    > Safrane Biturbo
    > Mustang Shelby GT500
    > Dodge Charger
    Tym (model 2006) zrobiłem ze 2000 mil, i safrane 15 lat starsze (nie biturbo)
    dużo lepsze i większy wypas :) toyota camry 2006 też sporo lepsza :) ale oba
    palą sporo mniej, ale baki też mniejsze ;)

    jazda tym fajna choć wrażenia w środku pewnie coś jak daewoo leganza,
    tylko silniki większe, aha skrzynia fajniejsza w nich jest - automaty
    amerykańske sa jednak dorobione bardziej :)

  • 44. Data: 2010-06-29 10:15:54
    Od: "Corwin" <n...@b...pl>

    > 126p (nigdy nie jechałem)

    He he... Ja wieki temu wiozłem maluchem trzech pijaków do domu (jedyny
    trzeźwy byłem). Moje pierwsze i ostatnie doświadczenie. Warto dodać że nie
    miałem wtedy prawa jazdy - na szczęście to zabita dechami wiocha była.

    Niezapomniane wrażenia :).

    C.