  • 11. Data: 2010-10-06 11:07:56
    Temat: Re: [piątkowo] właśnie zdałem egzamin na PJ; właśnie zarejestrowałem samochód...
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 6 Oct 2010 10:10:38 +0200, Przembo napisał(a):

    > Jeśli nie miał uprawnień co stwierdził policjant to jakim cudem dotał punkt
    > karny? Zeby go dotać trzeba mieć uprawnienia :)

    A tak z ciekawości - za złamanie przepisów na rowerze dostaję punkty
    karne?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 12. Data: 2010-10-06 11:33:02
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-06, Przembo <x...@x...xx> wrote:

    > Jak dla mnie dziwne sa 2 drobiazgi...
    > Ciekawe od kiedy ma się uprawnienia, od momentu zdania czy powiadomienia
    > urzędu...

    Od momentu odebrania prawa jazdy.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2010-10-06 11:50:07
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > A tak z ciekawości - za złamanie przepisów na rowerze dostaję punkty
    > karne?

    oczywiście :) podobnie, za prowadzenie (dosłownie i w przenośni) roweru po
    pijaku tracisz PJ

  • 14. Data: 2010-10-06 12:22:40
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message
> [...]
    e-dla-gangstera,nId,26
    > BMW jednak też pancernej 7ki nie sprzeda byle komu AFAIK.

    Pare lat temu (okolo 2000 roku) kilkaset sztuk dobrze opancerzonych 7-mek
    zamowil rzad pewnego kraju produkujacego duuuzo samochodow (i nie chodzi o
    Niemcy).
    Jednej sztuce (ktora jezdzila po Wwie) po kilku latach uzytkowania poszla do
    testowania ostrzalu bronia ciezka ;-)

    --
    Axel

  • 15. Data: 2010-10-06 13:10:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w
    layer_embedded
    > Jak dla mnie dziwne sa 2 drobiazgi...
    > Ciekawe od kiedy ma się uprawnienia, od momentu zdania czy
    > powiadomienia urzędu...

    Na pewno od podjecia decyzji przez odpowiedzialnego urzednika :-)

    Przy zatrzymaniu za punkty wyglada to inaczej - niby zakazu jazdy
    nie ma, a PJ w kieszeni tez nie ma, sam bym jezdzil i niech
    kombinuja co z tym zrobic :-)

    Przy krotkim zakazie prowadzenia inaczej - sprzeczal sie co do
    procedury nie bede, zakaz zalozmy sie skonczyl, uprawnienia chyba
    caly czas sa bez zadnych decyzji, PJ jest .. do odbioru w urzedzie
    .. wiec chyba mozna jezdzic :-)
    W tym przypadku jak rozumiemiem zatrzymania bylo dluzsze, wiec
    trzeba zdac egzamin kontrolny .. co niby wlasnie nastapilo :-)

> [...]
    > dotał punkt karny? Zeby go dotać trzeba mieć uprawnienia :)
    > Ale beztroska tego gościa powala, tablice przełożył sobie z

    I znow sprawdzic szczegolowo niemieckie przepisy - moze dopuszczaja
    dowolne auto.
    Jesli maja zanotowane komu wydali te tablice, to czemu nie ?

    J.

  • 16. Data: 2010-10-06 13:45:36
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup

    > Ciekawe od kiedy ma się uprawnienia, od momentu zdania czy powiadomienia
    > urzędu...

    od jakiegos czasu, nie wiem czy od wprowadzenia nowych drukow, czy pozniej,
    uprawnienia nabywasz z chwila stworzenia dokumentu ;)
    data nabycia uprawnien jest taka sama jak data wydrukowania dokumentu ;)

  • 17. Data: 2010-10-06 15:24:14
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k.gda.pl
    *szerszen* napisał(-a):

> [...]
    > pozniej, uprawnienia nabywasz z chwila stworzenia dokumentu ;)
    > data nabycia uprawnien jest taka sama jak data wydrukowania dokumentu

    Ja tak właśnie mam. I to jest piramidalna bzdura jeśli zajdzie potrzeba
    wylegitymowania się takim PJ u niektórych ubezpieczycieli dla uzyskania
    większych zniżek w OC.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 18. Data: 2010-10-06 15:40:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości grup

    > Ja tak właśnie mam. I to jest piramidalna bzdura jeśli zajdzie potrzeba
    > wylegitymowania się takim PJ u niektórych ubezpieczycieli dla uzyskania
    > większych zniżek w OC.

    ale tu chodzi tylko o ostatni egazamin, wiec bez przesady, roznica czasu
    pomiedzy zdanym egzaminem, a data uzyskania uprawnień będzie pewnie nie
    wieksza niz 3 tygodnie

  • 19. Data: 2010-10-06 17:36:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał

    > Ja tak właśnie mam. I to jest piramidalna bzdura jeśli zajdzie
    > potrzeba wylegitymowania się takim PJ u niektórych
    > ubezpieczycieli dla uzyskania większych zniżek w OC.

    Zaraz zaraz - ja juz w sumie mam stare PJ, ale juz plastikowe, i
    jesli nic sie nie zmienilo, to data uzyskania uprawnien jak
    najbardziej tam jest (kolumna 10 z tylu).
    Czego juz sie nie da z plastikami zrobic, to wpisac w PJ w urzedzie
    "odebrano dnia". Czyli tak wprost nie da sie pozniej stwierdzic
    ze kierowca klamal iz PJ zostawil w domu, bo na dokumencie wyrazna
    data odbioru jest na drugi dzien. A i weryfikujac na drodze pewnie
    sie okaze ze w komputerze jest data wydrukowania i to wystarcza.

    No chyba ze wpisuja do bazy i date odbioru, co by w sumie takie
    dziwne nie bylo.
    Ale wtedy - czy kierowca PJ posiada ? Posiada, nie przy sobie,
    posiada w urzedzie :-)

    J.

  • 20. Data: 2010-10-06 20:40:12
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2010-10-06 11:50, PH pisze:

    > oczywiście :) podobnie, za prowadzenie (dosłownie i w przenośni) roweru po
    > pijaku tracisz PJ

    Legenda miejska. Chodzi o prowadzenie w sensie kierowanie.

    Shrek.