  • 31. Data: 2015-12-21 06:45:53
    Temat: Re: pierwsza lustrzanka
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <8...@g...c
    om>,
    Starzec z Gór <d...@v...pl> wrote:

    > Ostatnia pełnoprawna Praktica czyli BX20 miała TTL ale w systemie
    > Olympusa, nie Nikona.

    Obawiam sie, ze tego zdania nie rozumiem...
    Miale kiedys te Praktike BX20 i do niej praktikowa lampe chyba wlasnie
    TTL...
    --
    TA

  • 32. Data: 2015-12-21 18:02:16
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 grudnia 2015 06:45:27 UTC+1 użytkownik
    T...@s...in.the.world napisał:
    > In article <8...@g...c
    om>,

    > Obawiam sie, ze tego zdania nie rozumiem...
    > Miale kiedys te Praktike BX20 i do niej praktikowa lampe chyba wlasnie
> [...]

    Nie rozumiem czego nie rozumiesz. TTL BX 20 był kompatybilny z systemem Olympusa,
    tyle w temacie.
    Pozdrawiam Marcin

  • 33. Data: 2015-12-22 08:33:26
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Nie rozumiem czego nie rozumiesz. TTL BX 20 był kompatybilny z systemem Olympusa,
    tyle w temacie.
    > Pozdrawiam Marcin

    slowo " kompatybilny" jest trudne - nie wszyscy musza rozumiec.
    gdybys napisal "pasi" , byloby jasnym ;-)

  • 34. Data: 2015-12-28 21:07:58
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5...@g...c
    om>,
    Starzec z Gór <d...@v...pl> wrote:

> [...]
    om>,

    > Nie rozumiem czego nie rozumiesz. TTL BX 20 był kompatybilny z systemem
    > Olympusa, tyle w temacie.
    O tym wczesniej nie mowiles, a ja nie wiedzalem.
    --
    TA

  • 35. Data: 2015-12-29 17:48:46
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu poniedziałek, 28 grudnia 2015 21:08:02 UTC+1 użytkownik
    T...@s...in.the.world napisał:

    > O tym wczesniej nie mowiles, a ja nie wiedzalem.
    > --
    > TA
    A to przepraszam, wydawało mi się że pisałem. Widocznie mi się wydawało.
    Przy okazji, nie wiem dlaczego ale nie wszystkie lampy Praktica w pełni z Olympusem
    współpracowały ( piszę o modelach z TTL) . BD 36 z OM 40 pracowała bez zarzutów, B220
    (chyba, miałem króciutko i nie jestem pewien nazwy) pomimo że miała pozycję TTL nie
    współpracowała.
    Pozdrawiam Marcin