  • 1. Data: 2010-05-13 20:29:34
    Temat: pikietaż drogi krajowej
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    Cześć.
    Czy ktoś mógł by mi pomóc i powiedzieć, skąd wziąć pikietaż DK8?
    Do uzgodnienia z gddkia potrzebuje go nanieść na projekt sieci.
    Konkretne chodzi o odcinkek w Magnicach (pod Wrocławiem).
    Rozumiem, że jak się udam do oddziału gddkia to mi pokażą jakąś mapkę,
    ale może coś w necie leży.

    ________MAT_______

  • 2. Data: 2010-05-13 22:16:43
    Temat: Re: pikietaż drogi krajowej
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-05-13 22:29, Lagod wrote:
> [...]
    > Konkretne chodzi o odcinkek w Magnicach (pod Wrocławiem).
    > Rozumiem, że jak się udam do oddziału gddkia to mi pokażą jakąś mapkę,

    Program do nawigacji "automapa" na to wbudowane

    Pozdro

    Maseł

  • 3. Data: 2010-05-14 06:58:20
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-05-14 00:16, Maseł pisze:

    > Program do nawigacji "automapa" na to wbudowane

    Chcesz powiedzieć, że ja to mam w dżipiesie?
    Wyjdę na dwór i sprawdzę-dzięki.

    ________MAT_______

  • 4. Data: 2010-05-14 09:09:53
    Od: "Sir_Robak" <s...@o...pl>

    My dzwonimy do nich bezpośrenio.

    Robert

  • 5. Data: 2010-05-14 12:49:53
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-05-14 08:58, Lagod wrote:

    > Chcesz powiedzieć, że ja to mam w dżipiesie?
    > Wyjdę na dwór i sprawdzę-dzięki.

    Nie musisz wychodzic (zwlaszcza, ze pada deszcz - przynajmniej tu gdzie
    jestem)
    pikietaz pokazuje sie (o ile jest wlaczony) nawet jak przegladasz mape
    offline...

    Pozdro

    Maseł

  • 6. Data: 2010-05-14 13:01:50
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-05-14 11:09, Sir_Robak pisze:
    > My dzwonimy do nich bezpośrenio.

    I podają telefonicznie lokalizację słupków?

    ________MAT_______

  • 7. Data: 2010-05-14 13:15:51
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-05-14 14:49, Maseł pisze:

    > Nie musisz wychodzic (zwlaszcza, ze pada deszcz - przynajmniej tu gdzie
    > jestem)
    > pikietaz pokazuje sie (o ile jest wlaczony) nawet jak przegladasz mape
    > offline...

    Owszem, leje, jak wszędzie.
    Nie widzę ich. Rzeczywiście przypominam sobie, że widze je jak jadę
    autem, ale przy wyłączonym dżipsie nie pokazuje ich na mapie. Trybu demo
    nie mogę włączyć, wywala jakiś błąd, że nie może zapisać trasy.

  • 8. Data: 2010-05-18 07:35:33
    Od: "Sir_Robak" <s...@o...pl>

    > I podają telefonicznie lokalizację słupków?

    Oczywiście po pewnym zaznajomieniu się z danymi osobami na szkoleniach
    np. ;)

    Robak