  • 1. Data: 2010-05-13 20:23:14
    Temat: profil 5 x 5 x 60 x 0,5mm
    Od: "Tomasz Piasecki" <t...@W...gazeta.pl>

    Witajcie!
    Poszukuję wytwórcy profili metalowych bądź z tworzywa. Potrzebuję ca. 3000
    odcinków profilu o przekroju kwadratu o wymiarach 5x5x60 mm, ze ścianką
    grubości 0,5mm. Wiem, że to ciężka sprawa, dlatego zwracam się do Was.

    Oczywiście wszelkie inne pomysły na obudowę ustrojstwa 4x4x40 pozwalającej
    wkliknąć całość w uchwyt 5x5 (lub nieco większy, gdzieś do 5x10) mile widziane.

    Z góry dziękuję,
    TomaszPe

  • 2. Data: 2010-05-15 08:40:00
    Temat: Re: profil 5 x 5 x 60 x 0,5mm
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 May 2010 20:23:14 +0000 (UTC), Tomasz Piasecki wrote:
    >Poszukuję wytwórcy profili metalowych bądź z tworzywa. Potrzebuję ca. 3000
    >odcinków profilu o przekroju kwadratu o wymiarach 5x5x60 mm, ze ścianką
    >grubości 0,5mm. Wiem, że to ciężka sprawa, dlatego zwracam się do Was.

    gotowe takie malenstwo .. to chyba tylko w zapalniczkach widzialem.
    Ale moze to juz oplaca sie zainwestowac w dysze do ekstrudera ?

    Ewentualnie - byly takie cienkoscienne rurki na wklady do dlugopisow -
    moze to da sie ukwadracic w jakiejs walcarce czy przeciagarce?

    O wiem - koszulka termokurczliwa kurczona na wzorcu

    >Oczywiście wszelkie inne pomysły na obudowę ustrojstwa 4x4x40 pozwalającej

    A moze po prosu zalewac ustrojstwo w formie ?

    J.